![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Beste, Ik ben een beginner en heb nog GEEN ervaring Ik zou graag eerst de zender alleen kopen en oefenen op een simulator Op aerofly Maar welke zenders zijn betaalbaar, kunnen op pc aangesloten worden en ik zou ook graag met die zender mijn TOEKOMSTIGE vlieger besturen ! Welke raden jullie mij aan Groetjes Jelco |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2009 Locatie: België
|
Futaba, Spektrum, Graupner,... keuze genoeg. Kijk eens op 2dehands.be , daar staat een Graupner MX12 tekoop voor 65 euro. Kun je niet laten, en is een TOP zender
__________________ Sebart Sukhoi 50E-Hai2-Rainbow A-388-Sebart Angel S50E-ASK-18 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Receiver (Mode 1) (v2 Firmware) of HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobby King 2.4Ghz 4Ch Tx & Rx V2 (Mode 2) gaan deze ook ? MVG | |
|
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 16 mei 2010
| Heeft een simulator aansluiting, maar ik weet niet wat je nodig hebt om die te gebruiken. Deze zender is het mogelijk mee, maar je hebt in ieder geval een kabel nodig die niet door Hobbyking geleverd wordt zo ver ik weet. Ik heb de zender zelf niet, maar heb wel eens gelezen dat je een kabel met jack-aansluiting (3.5mm audio plug waarschijnlijk) aan de ene kant en usb aan de andere kant. Dit is zo'n kabel: https://www.dealextreme.com/p/usb-fm...trollers-11996 Voor meer informatie, zie deze thread: HobbyKing 4 channel HK-T4A Tx - 2.4 GHz: USER MANUAL - Page 2 - RC Groups |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
MVG | |
|
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 mei 2010
|
Ja, dat klopt. Voor wat betreft de Turnigy 9X, die ik zou kopen als ik jouw was (en het verschil met de Hobbyking zender betalen kon). Je krijgt daar in de toekomst geen spijt van. Ik heb nog wat leesvoer voor je: HobbyKing Forums - How-to: Using your transmitter for simulator use - Page 1 Je kan de Turnigy dus ook met een sim gebruiken. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
in een gewone winkel kost hij zowiso meer MVG | |
|
| | #8 (permalink) |
|
Ben je van belgië, dan kun je de zender niet laten overkomen want de douane gaat hem vernietigen... 2.4 is zeeeeer streng in BE, maar als er een CE keurmerk opzit heb je natuurlijk geen probleem om naar BE te laten overkomen, die je moet even kijken of er een CE merk opzit
__________________ Sebart Sukhoi 50E-Hai2-Rainbow A-388-Sebart Angel S50E-ASK-18 |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
MVG | |
|
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Vanwaar ben je misschien ?
__________________ Sebart Sukhoi 50E-Hai2-Rainbow A-388-Sebart Angel S50E-ASK-18 | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
hier zijn er in Ronse, Geraardsbergen en in Antwerpen is er ook nog een denk ik Ik zou graag de HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Receiver (Mode 2) (v2 Firmware) kopen maarja, ik moet er zeker van zijn dat ik heb heb he, en niet dat de douane hem tegenhoud weet u soms nog een europese webshop ofzo waar ze hem verkopen ? MVG | |
|
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2008 Locatie: Hamont BE Leeftijd: 17
|
je kunt deze niet kopen in EU tenzij je er het 5dubbele of zelfs meer voor wilt betalen. Ik heb een spektrum dx6I gekocht. Leuke zender en goedkope ontvangers te krijgen via HK. Kostte 117.5 zonder ontvanger bij albatros
__________________ MPX Easystar, holidep & HK Decathlon with spektrum DX6i dsmx Losi XXX-4 G+ with brushless flux and 2 channel 2.4ghz |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 februari 2006 Locatie: Gierle - Delft Leeftijd: 21
| Citaat:
In een ander topic las ik er ook iets over, volgens mij zijn het meer geruchten die de ronde doen want nog niemand heeft er problemen mee gehad.. Grt | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 januari 2008 Locatie: Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl
| Citaat:
Ik heb ook hier op het forum ook verhalen gehoord/ gelezen van in beslag genomen zenders. Heb je geen kennissen in Nederland? dan kun je de zender daar aan laten komen
__________________ Gaan vliegen is een keuze, landen is verplicht... | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| pcviausb, simulator, zender |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |