![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 56
| Citaat:
Wat jij voor hebt is dat je nog zo jong bent. Jonge mensen leren over het algemeen vrij makkelijk. Dus wanneer jij iemand kan vinden die je een dag of 5 เ 6 intensief kan en wil bijstaan zou je misschien een heel eind kunnen komen. Maar denk er wel aan dat je dan minstens een uur of 4 per dag moet "lessen". Tja en als je model dan een keer kapot gaat, en dat gebeurt gegarandeerd een keer, moet je ook nog tijd maken voor de reparatie ervan. In het ergste geval zal je zelfs een heel nieuw model moeten bouwen.
__________________ Groeten, Ernst Grundmann | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 19 februari 2011 Locatie: Gennep/Nijmegen
|
jongens, ik heb gisteren een les gehad op het vliegveld van Colombia! Voelde me weer 13, klein en onbeholpen, maar na een paar minuten ging het wel weer. Uiteindelijk heb ik ~20 minuten gevlogen.... Pfoe... Volgens de 'leraar' ben ik niet hopeloos. Moest wel omschakelen van mode 2 naar mode 4, dat viel natuurlijk al direct niet mee na al dat ge-oefen op de simulator. Maargoed, er is hoop! Ik houd jullie op de hoogte van de voortgang. groeten |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2009 Locatie: Bergambacht Leeftijd: 49
|
Omschakelen van 2 naar mode 4 ! op zich al knap dat je die stap zet , er zijn niet heel veel mensen die met dze mode vliegen. Maar goed , ik wens je ook veel succes en laat je vooral niet afschrikken door reacties die nergens op slaan. Prive les is ook een hele fijne intieme manier van leren vliegen. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Ik wil me ook een jongetje van 13 voelen, ik voel me meestal een puber van 17. Ve Vergeet niet, je leert ook veel van de bouw- en vlieg-blunders van andere Columbia leden. Je ziet wat er vliegt, hoe het vliegt, allemaal erg nuttig bij keuze van volgend toestel. En het is niet het makkelijkste veld met die dichte rij hoge bomen aan de rechterkant. Succes
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 19 februari 2011 Locatie: Gennep/Nijmegen
|
nou, dat laatste ben ik met je eens Ron... Ideaal is in mijn (beginners)ogen toch echt wel anders... Op veel filmpjes van anderen zie ik eindeloze platte vlaktes. Maargoed, als je eenmaal kan vliegen zal het wel meevallen hoop ik... Overigens waren ze heel streng over mode 4 hahahaha. Echt zo'n clubding. Nouja, het is omschakelen, maar als je het eenmaal zo hebt geleerd maakt het ook niet meer uit. Ik heb gister gemerkt dat het niet pers้ heel onhandig vliegt, dus, nouja... |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Hoe beroerder/kleiner het veld, hoe beter de vliegers. Enfin, had je maar naar Cumulus moeten komen, nog maar een paar zielige boompjes rechts, en een stuk lager dan in Boxmeer. Beginners, str*nteigenwijs volk
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 januari 2008 Locatie: Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl
| Citaat:
![]() En dan is het nog een heel lang en smal veld ook met aan een lange kant een rij met bomen. Ik kan je vertellen dat als je halverwege zo'n boom zit dat al knap hoog is
__________________ Gaan vliegen is een keuze, landen is verplicht... | |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Iemand solliciteert hier naar een schouderklopje hoe beroerder het veld, hoe beter de vliegers.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 14 mei 2011 om 01:49 |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 51
| Citaat:
__________________ Lipsmackin' Thirstquenchin' Acetastin' Motivatin' Goodbuzzin' Cooltalkin' Highwalkin' Fastlivin' Evergivin' Coolfizzin'....Methanol | |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 januari 2008 Locatie: Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl
| Citaat:
) duidelijk te maken dat het met mijn vliegkunsten nogal meevalt (of liever gezegd tegenvalt Maar het is inderdaad een groot deel van het seizoen best lastig met die mais van drie meter hoog.
__________________ Gaan vliegen is een keuze, landen is verplicht... | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: Groesbeek Leeftijd: 43
|
Hoi Dave, Zie je draadje nu pas. Ik vlieg nu mijn derde seizoen bij Columbia en heb het er reuze naar mijn zin. Het veld is m.i. ideaal (m.u.v. noodoosten wind, over het bos met rolwinden boven het veld)(i.i.g. niet zo'n postzegel als in Winssen Mocht je hulp willen in de vorm van "in de club rollen" dan stuur maar een pb'tje. Volgens mij hebben we elkaar al eens gezien in Boxmeer trouwens... Groeten uit Groesbeek! Louis
__________________ Robbe varta fly-Robbe Argo-graupner pedro-Reichard Schandy-Graupner ASH26 E-Dalmation Lady-hype WOW-Cessna 182-simprop solution XL |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, gennep, nijmegen, trainer |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |