![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 mei 2010 Locatie: Stein Leeftijd: 27
|
Hallo Ik wil even mij positieve ervaringen met dit model met jullie delen Allereerst was ik jaren geleden begonnen met een arttech p51 mustang. Dit liep ( hoe kan het ook anders) compleet verkeerd af en helemaal in puin gevlogen in een totaal van net 10 sec vliegtijd. Hierna heeft het jaren stil gelegen maar kriebelde toch steeds wel erg! (heb intussen tijd nog fp helis gevlogen waarvan ik binnenkort mijn overgang naar cp ga maken) Welnu, opzoek naar een nieuw model vliegtuig erg lang rond gekeken want ik wilde niet nog eens dezelfde fout maken. Ben uiteindelijk terecht gekomen bij een hobbyzone supercub vliegtuig wat als absolute perfecte beginner door iedereen word aangeschreven. Deze heb ik besteld RTF voor 160 euro. paar dagen geleden eerste vlucht gemaakt. Dit ging meteen mis want het waaide veel te hard, meteen een dikke stall en kaarsrecht de grond in. vleugels afgebroken, motorgondel gebroken etc, dit allemaal geplakt en ging super. Dag erna, toen het windstil was nog eens gaan proberen. ging perfect! Meteen hele lipo in 1 keer leeggevlogen. en nu, na een aantal dagen vliegen heb ik behoorlijk de kneep te pakken, lekker rond vliegen, laag, hoog, loopings, etc! Kan men eigen ogen niet geloven hoe goed het nu gaat! Ok door de eerste dag was het vliegtuig meteen zwaar gehavend maar ach, was te repareren en zie het ook deel van het leerproces. Dus ik raad iedere beginner dit vliegtuig aan! het is echt mogelijk om jezelf hiermee te leren vliegen, en is ook zeker niet langzaam en klein! in mijn ogen een volwaardig vliegtuig wat erg crash bestendig is ! grtz Martin |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
| Citaat:
![]() Crashbestendig betekend dat hij heel blijft!
__________________ >> Ossekopf Divisie! << | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 8 mei 2010 Locatie: Stein Leeftijd: 27
|
Dat is wel erg kort door de bocht he, Ten eerste was het een snoekduik van 15 meter recht de grond in, verdere ruwe landingen en zelfs 1 keer met volle vaart tegen een boomstam op overleefde het allemaal. Ten tweede kan het zeer zeker tegen wind, alleen om een maiden te maken met erg harde wind is gewoon niet slim. Nu zou ik het wel aandurven |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 april 2010 Locatie: Den Helder Leeftijd: 36
|
Leuk dat je er plezier in hebt! Gister door een stomme fout de motoras van de Funcub gebroken, gelukkig had ik er een paar meegekocht... Mijn maatje zijn Skyfun aan 15 stukken zien vliegen, een avondje je wonden likken en plakken en hij vliegt weer.. Het hoort er bij vind ik, al hoewel ik nog geen boomstammen heb geraakt |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 30 mei 2011 Locatie: Papendrecht Leeftijd: 29
|
Hallo allemaal, tinuzzz bedankt voor dit topic, was precies wat ik zocht ![]() Ik zit er ook aan te denken een vliegtuigje te kopejn, want op de auto's ben ik een beetje uitgekeken aan het raken. nu zag ik bij PK Racing inderdaad ook deze Hobbyzone zien staan (RTF) en was benieuwd of het een goede starter zou zijn. Nu weet ik dat ik het kan gaan proberen Maarrehhh... vraagje? Hoe lang vlieg je op die LiPo? En wat voor LiPo heb je erin zitten? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |