![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
|
Als je met je heli rond kunt vliegen is de overstap naar een vliegtuig zo gemaakt. Zorg dat je de zelfde functies overneemt, dus gas zelfde hoogte zelfde en rudder zelfde (mini heeft volgens mij geen ailerons ?) dan vlieg je met de mini cessna zo weg. kun je heli vliegen met de woorden van, ik kan hooveren.... dan zou ik eerder gaan voor een echte beginnerskist. Clublid van mij heeft tijd geleden een kleine mustang van hobbyking gekocht, en vloog daar zo mee weg (wel al genoeg heli ervaring!!!). Enige grote verschil met heli is landen, en daar moet je echt GOED op oefenen
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2008 Locatie: Hamont BE Leeftijd: 17
| klopt, blubaby is een goed toestel voor de beginner, eenvoudig te repareren en traag te vliegen. Met de motor, regelaar,etc kun je makkelijk een ander toestel bouwen met dezelfde uitrusting
__________________ MPX Easystar, holidep & HK Decathlon with spektrum DX6i dsmx Losi XXX-4 G+ with brushless flux and 2 channel 2.4ghz |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |