![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 32
|
Dat het een 2.4ghz is.Als het de gene van het plaatje is, is dat het niet volgens mij aan de antenne te zien. Groeten Peter
__________________ ALIGN Trex 600EFL Pro 3GX Jive 80HV/ALIGN Trex 700E V2 Beastx V3 PowerJive 120 HV/ TDR Mini vbar Helijive 120HV Pyro 700-52 WOH edition/Scorpion 4525Ultimate Futaba 8FG 14ch. |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
Zender open (laten) maken.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 32
| Citaat:
__________________ ALIGN Trex 600EFL Pro 3GX Jive 80HV/ALIGN Trex 700E V2 Beastx V3 PowerJive 120 HV/ TDR Mini vbar Helijive 120HV Pyro 700-52 WOH edition/Scorpion 4525Ultimate Futaba 8FG 14ch. | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
| Dit is alleen erg als je er iets anders als een vliegtuig mee wilt besturen! Auto's, boten enzo mogen NIET op 35Mhz!
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2011 Locatie: Emmen Leeftijd: 20
|
In eerste instantie wou ik 2.4gHz nemen, maar ik kan deze goedkoop krijgen en is 35mHz.. Dus voor vliegtuigen. Ik wil ook alleen maar gaan vliegen! Tja je hebt kans dat er iemand anders op het kanaal kan zitten, maar die kan je toch wel veranderen? |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Kanaal verander je door het zend- en ontvanger kristal te vervangen door die van een ander kanaal!
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Niet steeds veranderen, wachten tot die iemand anders klaar is. Als je steeds frequentie aanpast, gaat het een keer mis daardat je A in zender hebt terwijl B in ontvanger zit. Krak. Of je je hebt A in zender terwijl B in zender zit. Je zet je zender aan en vervolgens komt collega die B in de lucht heeft naar beneden zetten.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2011 Locatie: Emmen Leeftijd: 20
|
Vandaag wezen kijken en hij ziet er super uit! Alles werkt na behoren. er zit zelf nog een bescherm laagje over het beeldscherm. Heb hem gekocht bij iemand die bij de club hier in de buurt zit waar ik ook wil gaan vliegen. Ik ben super blij |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 2.4ghz, 35mhz, beginner, welk vliegtuig, zender |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |