![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2011 Locatie: Emmen Leeftijd: 20
|
Hallo, Ik wil een Mini swift gaan kopen bij Hobby king: ![]() Nu ben ik nog op zoek naar een oplader en een accu. Ik heb gekeken bij Hobby King. Ze geven aan dat de Mini Swift een: 7.4V 2S 350 ~800mah 20C nodig is. Waar staat die 20c voor? Ik heb 2 soorten accu's gevonden: ZIPPY Flightmax 800mAh 2S1P 15-25C ![]() En Turnigy 800mAh 2S 20C Long Lipo Pack ![]() Als lader kwam ik het volgende tegen: Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer/Charger ![]() Is dit allemaal mogelijk om te combineren? Is die 800mAh niet teveel voor die vliegtuigje? Alvast bedankt! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juni 2009 Locatie: Almelo
|
Is goed te combineren en 800 mAH is niet te veel dat is de capaciteit van de accu, dus hoelang je ermee kunt vliegen. Let wel even op de afmeting van de accu's, ik heb er zelf ook één en er passen niet veel accu's in. De langste die je gevonden hebt past volgens mij het best want in de lengte richting heb je wel iets ruimte, de breedte is erg krap. Bovendien is als de accu iets verder naar achteren ligt het zwaartepunt ook beter, want die wil nog wel eens iets te ver naar voren liggen met een korte accu.
__________________ Traxxas Mini E-Revo VXL- Kyosho Minium Edge 540 -HK Mini Swift -MPX Easystar 2600Kv Bl Outrunner - Esky Honeybee V2 2,4 Ghz |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 800mah, beginner, mini swift, welke lader |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |