![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | V-Trainer of inderdaad een Fenix (ombouwen naar RC). Of de wat zenuwachtigere Acro Flyer. Neem even contact op met Plotterwelt op dit forum. Die dingen zijn van EPP. Een flinke klapper overleven ze wel. Hooguit dat de elektronica (vooral accu en motor) eraf schieten bij een crash.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2011 Locatie: GRAVE nb Leeftijd: 61
|
Hallo Rolver We zitten in dezelfde leeftijdsgroep. Ik heb een Multiplex Funcub aangeschaft Zit nog in de doos. Een leuk beginners vliegtuig, daarom ook aangeschaft. Als ik de beelden zie van de films hierover is het een rustig te vliegen vliegtuig met mogelijheden. Groet Hans |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 november 2007 Locatie: Waddinxveen [gps]: 52.04866 / 4.65173) Leeftijd: 46
| ![]() Ja, en de Felix (Fenix) kan je makkelijk ombouwen naar RC. Kijk eens op deze link van onze club voor een handleiding. Modelvliegclub Woerden: Beginners Succes! Olaf |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Transporteren doe ik de EPP modellen drekt onder het dak van mijn auto . Ik span een paar elastieken tussen de kleerhaken in de auto en daarboven komen dan de rompen en vleugels . Ze blijven goed liggen omdat EPP nog al stroef is . Mvg Johan |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
Svenskt Modellflyg www.rcheli.se ModellflyNytt.no - Siste nytt RS - Radiostyrt.no www.modelflyvning.dk Lennokit.net (Finland) Frttavefur Flugmdelmanna (IJsland)
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 16 januari 2012 om 01:20 | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Mocht je niet alle gewenste info krijgen dan kan ik je vragen daar wel stellen, ik heb accounts bij die fora.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2009
|
...ik heb inmiddels hier (www.fai.org) wel de toegelaten frequenties voor het buitenland gevonden. Leek me handig in dit kader even te delen met de anderen die dit nog niet kenden.
|
| | |
| | #26 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 juni 2008 Locatie: Zeeland Leeftijd: 64
|
Ter aanvulling hier nog een andere frequentie lijst. RC-Network Modellbau Magazin - Radio Control Frequencies for Modelling
__________________ Gr. Harold |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |