![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 augustus 2011 Leeftijd: 16
|
hallo, Ik zit al een tijdje op dit forum rond te kijken en aangezien iedereen hier komt schrijven over zijn eerste vlucht zal ik dat ook maar doen. Ik heb al jaren interesse in vliegtuigen en ik ben, om mijn interesse voor modelvliegen te bevestigen, bij een club wezen kijken. Nou heb ik een paar maanden geleden een Futaba FF-8 zender gekocht (als je het doet, doe het dan goed). Ik heb wat geoefend op de EasyFly simulator. Dit ging allemaal goed maar het werd een beetje saai en ik besloot om mijn vliegtuigje te gaan kopen (EasyStar). Helaas moest ik dit uitstellen tot augustus vanwege een lange vakantie Mijn eerste vlucht was om 7:00 's ochtends alleen in een weiland, klaar om op te stijgen. Het opstijgen ging goed en ik ging meteen naar een veilige hoogte om het vliegtuig beter te leren kennen. Na een kennismaking en een beetje spelen met het ding ging ik landen, en ik moet zeggen, dit was mijn mooiste landing ooit! Ik controleerde alles nog even en ik ging weer vliegen. Ik heb tot nu toe nog maar een paar keer kunnen vliegen vanwege het weer van de afgelopen 2 weken, maar ik ben nog geen 1x gecrast. Alles is goed gegaan en ik heb genoten. Dus nu ga ik maar wachten op de eerste reacties van dat ik gek in mijn hoofd ben omdat ik zonder enige hulp toch zo goed vliegen kan en nog steeds niet gecrast ben. groeten, Samuel-Anton |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 september 2005 Locatie: IJsselstein Leeftijd: 52
|
Mij hoor je niet zeggen dat je gek bent of zo hoor Verder (en vooral) gefeliciteerd met je geslaagde eerste vluchten en dat er nog vele mogen volgen.
__________________ The older the boy the more expensive his toy |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2005 Locatie: Schaijk, N-Brabant Leeftijd: 21
|
gek zijn er maar weinig. mooi dat je je eerste geslaagde vlucht gehad hebt en niet eens gecrashed bent. dat er inderdaad maar meer van dit soort vluchten mogen volgen. ik ben alleen bang dat je niet echt je model leert sturen, maar dat je meer achter je model aan stuurd. ik wil niet zeggen dat dit zo is, maar dat er wel de kans toe is. voor een beginner zal het al een goede en mooie vlucht zijn, maar uiteindelijk wil je het model hebben dáár waar je het wil hebben ( )dit is geen aanval naar jou of wie dan ook, maar kijk er eens bewust en kritisch naar als je de volgende vlucht maakt. succes nog met je verdere vliegcarriere
__________________ You can't only gather knowledge in your life, you also need skills |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
daar heb je nog een paar jaar voor nodig . Mvg Johan | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
| Citaat:
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 51
| Citaat:
Gefeliciteerd met je avontuur. Hoe meer mensen het afraden des te groter de voldoening als het dan toch lukt. Houd het wel veilig. Succes, Hans
__________________ Lipsmackin' Thirstquenchin' Acetastin' Motivatin' Goodbuzzin' Cooltalkin' Highwalkin' Fastlivin' Evergivin' Coolfizzin'....Methanol | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, eerste vlucht |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |