![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Ik ken de Charter niet van dichtbij, maar zo'n matje over het vleugelmidden is heel gebruikelijk en oersterk.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
En denk dan bijvoorbeeld aan de G krachten die op de vleugel komen te staan.. Bij een looping, zou de vleugel doormidden (kunnen) breken, als het matje er niet op zou zitten
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 september 2011 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 35
| Citaat:
__________________ Robbe Charter in opbouw..... Maverick Strada XT (omg what will break next.... )
| |
| | |
| | #21 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
En dan helemaal rondom de vleugen in het midden lijkt me ?
__________________ Robbe Charter in opbouw..... Maverick Strada XT (omg what will break next.... )
| ||
| | |
| | #23 (permalink) |
| ach het zijn de kosten niet en mijn vader wil deze winter zijn charter bouwen dus heb ik toch meer nodig...
|
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
Heb er even een draadje aan geweid: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...op-e-mail.html
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 18 september 2011 om 22:17 | |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
Net even een mail aan een andere club gestuurd eens kijken of daar wel gereageerd wordt.
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| bouwen, charter, robbe |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |