![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 39
|
Natuurlijk vind je deze zo. Dat is het probleem ook niet. Het probleem is wél dat de EZ*II nog niet uitgeleverd is en dit de aankomende twee weken ook nog niet wordt. Daarom de vraag hoe het mogelijk is dat deze naar je onderweg is. Dat je 'm besteld hebt kan best, onderweg is domweg nog niet mogelijk.
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juli 2006 Locatie: Antwerpen /Berchem Leeftijd: 55
| Citaat:
en helemaal onderaan : Auslieferungsstart: Anfang Dezember Leg dan maar eens uit waar je hem dan al wel gekocht kan hebben zoals je beweert ?
__________________ X650V 4 Carbon | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 29 oktober 2007 Locatie: ZW Drenthe Leeftijd: 69
|
Bingo en die extra servo's zijn inmiddels gearriveerd. Levering begin dec.! Nog een paar nachtjes slapen dus.
__________________ FF9s/3x Logo 500SE, 1 in 30er Agusta A109, 1 in 50er Ecureuil AS355N en 1 in 50er MD500D. Doe het als de egeltjes: Heel voorzichtig! (Ook met EasyStar II RR) |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Nog niks gehoord, ik krijg een email zodra 'ie beschikbaar is. Kan natuurlijk zijn dat er veel vooraanmeldingen zijn en losse verkoop moet wachten.
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 25 augustus 2009 Locatie: Hoofddorp Leeftijd: 34
|
Quartel wist te vertellen, dat ze via hun eind februari leverbaar zullen zijn. Prijs kon hij mij nog niet vertellen, maar zal duurder zijn als de 'oude' easystar.
__________________ Easystar FPV (White Editon) - Funcub |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
De kans dat 'ie via internet INCLUSIEF verzendkosten goedkoper is dan bij Q in de winkel is ongeveer... 98%. Stelletje afzetters. En waarom in vredesnaam pas eind februari? Tenzij ze het (hoogst waarschijnlijk) vertikken om de oude exemplaren af te prijzen en dus die eerst kwijt moeten...
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2006 Locatie: heerhugowaard Leeftijd: 43
|
hi oude ez zag ik voor 42 euro voorbij komen dacht ik rob
__________________ http://www.terranova.net/~winger/RCV...ite/DragonLink |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2006 Locatie: heerhugowaard Leeftijd: 43
|
__________________ http://www.terranova.net/~winger/RCV...ite/DragonLink |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Jep dat klopt inderdaad. Alleen ga ik dus geen oud exemplaar meer aanschaffen, de verwijderbare elevator is toch wel erg prettig. Scheelt een hoop ellende op vakantie
| | |
| | #43 (permalink) |
|
ismo? Wat is dat? Voor de EZ maakt het eigenlijk niet zoveel uit wat voor servo's je erin drukt. Als ze goedkoop zijn (meestal zijn dat natuurlijk niet de allerbeste servo's, maar dat snap je zelf neem ik aan ook wel, een mercedes kost ook meer dan een daihatsu) en ze passen erin is het voldoende. De HTX900 van united hobbies (of een europese variant) voldoet al prima!
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
de stof waaruit de ez is gemaakt, epp En zijn er servo's die iets duurder en beter zijn dan de HXT900 ? mvg | |
|
| | #45 (permalink) |
|
Natuurlijk zijn er duurdere servo's, maar waarom zou je dat willen? Ze zijn meer dan sterk genoeg en van de 30+ HTX900's die ik in gebruik heb heeft het er pas één het begeven (en dat na een crash waarbij het toestel op het stuurvlak neerkwam) en voor drie dollar is dat ook niet echt het probleem. Wil je "betere kwaliteit" (want wat is kwaliteit, alles komt tegenwoordig uit china) dan moet je daarvoor dieper in de knip. Dan kun je bijvoorbeeld de originele MPX servo's erin zetten (kosten alleen wel twee tientjes per stuk!).
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |