![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2010 Locatie: heemskerk
|
hallo allemaal ik heb zin gister mijn turingy 9x gekregen maar de servo`s stotteren de hele tijd. ligt het aan de batterijen de servo`s zelf of aan de instellingen? de servo`s zijn turingy tgy s4405s. en de batterijen zijn (tijdelijk) van de actoin.alvast bedankt
|
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Kan heel goed de action cellen zijn.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2010 Locatie: heemskerk
|
wat voor batterijen moet ik dan hebben? ik had wel op laad baren batterijen bestelt maar waren in de goede. maar als ik oplaad baren batterijen heb ik maar 4,5 en nu 6 dus moet ik dan een accu pakket solderen. met 5 batterijen. of iets anders?
|
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 14 maart 2011 Locatie: Apeldoorn
|
idd heb ik ook gehad dan zijn de batterijen(pack) leeg.
__________________ xray nt1 2009(nitro)hongnor cd3 Tamiya TT01 Tamiya blackfoot HPI vorza Mini-z kyosho LRP corally brushless carson specter mugen mbx6 novarossi |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Correct, maar kunnen vast de stroom niet aan, dan zakt de spanning, zover als van een lege batterij
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 14 maart 2011 Locatie: Apeldoorn
|
geen knikje in snoer anders moet je ff open maken miss draadje los ofso ? zit alles ook goed in de stekker ?
__________________ xray nt1 2009(nitro)hongnor cd3 Tamiya TT01 Tamiya blackfoot HPI vorza Mini-z kyosho LRP corally brushless carson specter mugen mbx6 novarossi |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Goedkope accu's hebben vaak een hoge inwendige weerstand. Hierdoor is de spanning bij wisselende belastingen (b.v. als een servo draait) niet constant. De servo-electronica kan hier slecht tegen en dat leidt tot onwillekeurige bewegingen bij alle servo's. Maak je een 5-cellen pakket dan wordt het alleen maar erger. Het stroomverbruik stijgt en de spanningsvariaties worden alleen maar groter. Je hebt gewoon een goed 4 cellen accupakket nodig dat in staat is de gevraagde stroom te leveren. Je kan b.v. Sanyo Eneloop cellen gebruiken. Zie Quartel Modelbouw - De grootste modelbouw winkel van Nederland
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |