![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2011 Leeftijd: 32
|
Zal mezelf eerst even voorstellen, ik ben Renik uit Amsterdam, 31, werkzaam als (verveelde) Business Consultant en onlangs besloten dat ik wel weer eens iets radiografisch wil gaan bouwen/in elkaar zetten en hopelijk ook langer dan 5 sec laten vliegen. Vroeger wel auto's en boten gehad toen ik 15-16 was maar verder geen vlieg ervaring. Na het doorlezen van enkele threads ben ik er toch van overtuigd om niet zomaar te beginnen en kijken waar het schip (lees: vliegtuig) strand (lees:crasht). Mijn oog was gevallen op wat RTF modellen via RC Flight Tech. Kosten vallen mee (250-400) voor een bijna complete set en omdat ik niet echt de intentie heb dit heel serieus door te zetten (tijdgebrek, huis aan het bouwen, primaire hobby fotografie) dacht ik dat dit misschien wel een goed uitgangspunt was. Nu is mijn vraag eigenlijk wat de ervaringen met deze modellen (van LX meen ik) zijn? A-10 of een watervliegtuig... is dit als beginner rustig uit te proberen of een recept voor een crash en weggegooid geld? Las veel over Easystar als begin opzet en ook dat zou best kunnen. Zoals gezegd ben ik meer een ad-hoc vlieger en verwacht niet veel uit te willen breiden maar zoek gewoon een leuk vliegtuig (brushless motor, electrisch, etc) om mee te beginnen. Denk ik... Dank alvast voor jullie input! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2011 Locatie: Tisselt (België) Leeftijd: 34
|
Dit kan ook: schaf je een eenvoudig zendertje aan dat je via USB (BMI models bijv. ergens rond de 30 eur) kan aansluiten op je PC, download gratis, en installeer, FMS simulator en experimenteer je - letterlijk - te pletter. (en ja ik weet het, FMS is niet te vergelijken met Phoenix) Is het wat, schaf je dan een Easystar aan. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 november 2011 Leeftijd: 32
| Citaat:
Zal eens gaan googlen... Thnx! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |