![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Ik bedoelde dat je zo'n antwoord van elke vlieger zult krijgen. Gewoon mode kiezen van degene(n) die je helpe(n). Praktisch. Momenteel is mijn mode 'snotverkouden'.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
| Citaat:
Blijft over: wie gaat je helpen en mogelijk wat argumenten van modelvliegers over wat goed werkt. Voor helicopters is bijvoorbeeld het hebben van nick en rol op één stick wél het meest gebruikelijk (mode 2 of 3 dus).
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website | |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 januari 2008 Locatie: Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl
| Citaat:
![]()
__________________ Gaan vliegen is een keuze, landen is verplicht... | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Zelfs schaalfanaten sturen richting niet met hun voeten. Overigens, hier nog een paar toestellen die wél toegesneden zijn op beginners, en niet in het EasyStar / Bixler genre zitten. De Hype U-can-Fly: ![]() De Eflite Apprentice: ![]() Allebei Cessna-achtigen. En mocht je het leuk vinden om zelf te bouwen (en dat ís hartstikke leuk), de Comic van Flywood: ![]() Deze laatste vind je hier: http://www.flywood.de/comic.html Als bouwpakket is het iets minder kompleet dan wat je elders koopt (geen electronica, geen onderstel, geen aansturingshardware) maar de Flywood freespakketten zijn erg fraai gemaakt en hebben vaak vernieuwende constructies. Dit lijkt me een heel leuke trainer.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was Laatst gewijzigd door bdoets; 27 november 2011 om 14:24 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |