![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 11 november 2011 Locatie: Zaanstad Leeftijd: 50
|
Is Hobbyking een goede leverancier. Ik zie dat hij ook low cost huismerk spullen levert zoals HobbyKing R/C Hobby Store : Hobby King 2.4Ghz 6Ch Tx & Rx V2 (Mode 1) Is dat spul bruikbaar? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2010 Locatie: heemskerk
|
ik heb zelf de turnigy 9x ben er zelf tevreden over. HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Receiver (Mode 1) (v2 Firmware) en heb deze servo`s HobbyKing R/C Hobby Store : TGY-S4405S 39g / 4.4kg / 0.10sec Dual Bearing Digital Servo ik vind dit spul prima maar je moet zelf de keus maken. en het verzenden duurde wel erg lang (bij mij wel) 8 weken. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Houd wel rekening met het feit dat we geen winkelbesprekingen op het forum toestaan.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 januari 2008 Locatie: Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl
| Citaat:
__________________ Gaan vliegen is een keuze, landen is verplicht... Laatst gewijzigd door Thieu; 5 december 2011 om 16:02 | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 11 november 2011 Locatie: Zaanstad Leeftijd: 50
|
Er zijn wel veel merken, staan ze ook bekend om een goede prijs/qualiteit verhouding voor RC elektronica? Nee extra kosten en lange wachttijden moeten we niet hebben. Zijn er binnen NL goede adressen? Laatst gewijzigd door celtic; 5 december 2011 om 16:03 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Zie de sticky/belangrijk bovenaan in de modelbouwkroeg , nationaal en internationaal, ook live winkels. En kijk ook eens naar de bedrijven die op het forum adverteren. www.aircraft-world.com doet ook veel elektrisch, 2,50$ verzendkosten wereldwijd. Handig om je locatie ook in je profiel aan te geven, dan kan iedereen dat altijd zien. Handig als men jou naar dichtsbijzijnde xyz winkel/club/forumlid/meeting/etc.etc. wil verwijzen, bij handel of voor samen vliegen.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 5 december 2011 om 17:45 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |