![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Ik kan 'm niet vinden bij Conrad maar dat is natuurlijk prima... hou even in de gaten wat er wel en niet bij zit. Waarschijnlijk zit de Permax borstelmotor erbij maar moet je servo's, ESC en accu nog los kopen. ...ik vind Conrad een pokkewinkel, op die plaatjes kan je ongeveer niks zien en op deze manier modelbouw verkopen is alleen geschikt voor mensen die er wat van af weten, maar daar mikken ze duidelijk niet op. Ben wel blij dat ze (sinds kort) niet meer bij ELK artikel zetten: prijs: SLECHTS € x.xx.... dat SLECHTS daar werd ik echt niet goed van... Heb je eigenlijk dit draadje al eens bekeken? Valt misschien wel wat voor je op te steken: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...el-2-a-43.html
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Lid sinds: 26 oktober 2010 Locatie: Maastricht Leeftijd: 47
|
In de buurt van Brunssum zitten best wel goede modelbouwwinkels. In Maastricht zit Shamrock Shamrock-Modelbouw, en net over de grens in duitsland vind je w&w modellbau Mein Katalog - Artikel - Unser Online-Shop. De laatste heeft veel meer vliegspul op voorraad. w&W had vorige week zelfs de easystar2 in de winkel staan met standaard brushless motor |
| | |
| | #63 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 januari 2008 Locatie: Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl
| Citaat:
Onderaan de beschrijving staat de beschikbaarheid (in voorraad) en daar rechts van kun je het aantal wat je wilt bestellen ingeven en vervolgens klik je op de knop "toevoegen" die daar rechts van staat. In de rechterkolom staat bijna bovenaan "Winkelmandje" en als je op het winkelwagentje klikt kom je daar ook en kun je je bestelling afronden. Ik ben er geweest in Zaltbommel en ja, het is een 100 procent webwinkel Leuke enthousiaste club overigens.
__________________ Gaan vliegen is een keuze, landen is verplicht... | |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Oudemirdum, Friesland Leeftijd: 15
|
Ik heb hier nog wel een brushless setje liggen, een torwer pro bell style motortje en 20a regelaar. Kan je mooi op lipos vliegen, stuur even een pb wat je voor dit setje over hebt...
__________________ Calmato Sport EP 1400 | Spektrum DX6I | Traxxas E-Revo 1/16 Modelvliegclub: The Eagles, De Lamme Servo |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Nou via Forums (bovenin de balk) ga je naar het onderdeel van het forum waar jouw topic in past (Beginners, of Electro vliegtuigen, etc.) Dan klik je linksboven op New Thread, en dan kan je een titel invullen en vertellen wat je op je hart hebt...
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #68 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 oktober 2011 Locatie: boekel (noord braban) Leeftijd: 13
| Citaat:
, dankje | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |