![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 februari 2006 Locatie: Nevele-Vosselare Leeftijd: 47
|
Hoi, Bij het wisselen van mijn mode( van mode 2 naar mode 1) is er zo'n klein veertje( weet je wel,van die die de stick in neutraal plaatsen) weg. (verloren) Ik heb ongeveer 4 h gezocht achter dat ding,maar nergens te vinden. Heeft er iemand een kapotte futuba zender liggen en kan je dan zo'n veertje missen??? Tegen betaling uiteraard. Dank jewel, Dufour. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 februari 2006 Locatie: Nevele-Vosselare Leeftijd: 47
| Citaat:
In ieder geval bedankt voor het aanbod. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 26 februari 2008 Locatie: Waalwijk&Haaren Leeftijd: 44
|
Het veertje heeft geen pootjes en vleugeltjes, dus ver kan ie niet zijn... Kijk in ieder geval goed je zender na, als het veertje ergens tussen is gekomen en tijdens het vliegen op je printplaat terechtkomt, kan dat nare gevolgen hebben voor zowel je toestel als waar deze op crasht. Succes! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
Vorige week is de zenderaccu met de post aangekomen............en een nieuw veertje......hoera. Ik maak de zender terug open.........en het eerste wat ik tegenkom was...het verloren veertje..amai. Had ook al zitten nadenken over het veertje op de printplaat tijdens het vliegen. Alzo is het probleem opgelost en heb ik nu een spair veertje,haha.. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Gelukkig heeft het veertje geen kortsluiting in de zender veroorzaakt.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2011 Locatie: in de beemster Leeftijd: 17
|
Hallo,kan je je veertje niet zoeken met een grote power magneet. Ik was ook een keer iets kleins kwijd en toen ff met de power magneet over de grond en toen had ik het gevonden jesse
__________________ groet,jesse |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2011 Locatie: in de beemster Leeftijd: 17
| Citaat:
__________________ groet,jesse |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |