![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 oktober 2008 Locatie: Hattemerbroek, gelderland Leeftijd: 21
|
Goedenavond, ik zat zo eens te neuzen op rc vliegshops en ik kwam dit toestel tegen: Axion RC Skywalker brushless 4ch electro vliegtuig 2,4 ghz RTF - TopRC.nl en nog even een filmpje er bij:AXION-RC SKYWALKER BRUSHLESS - YouTube heeft iemand ervaring met dit toestel? ik wil hem gaan gebruiken voor het leren vliegen met een 4ch vliegtuig die toch nog een beetje in de beginners klasse zit qua geld, nou had ik hem ook al onder electro vliegtuigen staan maar daar worden niet veel reacties op geplaatst vandaar dat ik hem hier nog een keer heb gepost m.v.g Jaapjan
__________________ Walkera 4#1 || Belt cp v2 || Walkera 4#3b v3 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 27 oktober 2008 Locatie: Hattemerbroek, gelderland Leeftijd: 21
|
dankjewel voor je berichtje! zijn er ook mensen op het forum die er al ervaring mee hebben? en/of mensen die er nog wat dingetjes aan op te merken hebben? m.v.g Jaapjan
__________________ Walkera 4#1 || Belt cp v2 || Walkera 4#3b v3 |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 mei 2009 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 36
| Citaat:
En op Youtube is te zien dat zijn vliegeigenschappen maar weinig te wensen overlaat. Hij zal wat windgevoelig zijn maar dat hebben al deze ligt gewicht toestellen. Heb zelf de Twinstar van Multiplex (ook een aanrader) en die is van een zelfde soort materiaal gemaakt en oersterk. Hopelijk reageren er nog wat eigenaren van dit toestel voor wat meer info. Succes, Mario. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |