![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2003 Locatie: Veendam Leeftijd: 47
|
trouwens zo,n printje waar jullie het over hadden werkt perfect hoor ik heb hem al een hele poos in mijn funcub, er zit namelijk ook een vertraging in zodat je flaps langzaam uitklappen, de snelheid kun je zelfs instellen en wat johan zegt over uitslagen die verschillend zijn klopt niet. De rolroeren op een Y kabel wil natuurlijk prima maar met zo,n printje werkt et gewoon wat mooier vooral omdat dat de flaps niet met zo,n rotgang uitslaan. Bij ons op de club hebben vele zo,n printje besteld, sls je hem sneller wilt heeft volgens mij rchobbyparts deze ook te koop voor rond 10 euro
__________________ vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Dan moet je een andere reverser hebben dan ik hier . Die ik hier heb heeft 1 ingang en 1 uitgang. Flaps langzaam laten uitslaan kan met mijne al niet werken omdat hij maar 1 servo bedient. Deze zou misschien wel gaan voor flaps op 1 servo uitgang . HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy 3 Channel Servo Speed/Direction Regulator Mvg Johan |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Simprop heeft ook een reverser. Deze kan je ook de uitslag nog bepalen. Op de Y-kabel kan je ze niet afzonderlijk bijstellen dus zal je zo goed als altijd iets verschil krijgen. Zo los je dit op. Turnigy printje kan ook. Mx-16 en hoger gaan de flaps of retracts automatisch al wat langzamer. Mx20 kan je het dacht ik zelf bepalen in de zender.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 juni 2003 Locatie: Veendam Leeftijd: 47
| Citaat:
( of zal dat aan mij liggen........ brilletje ??? )
__________________ vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |