![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 21 februari 2010 Locatie: Testelt (België) Leeftijd: 15
|
Dank jullie allemaal voor jullie antwoorden! Ik heb vandaag een easystar gekocht en alles aansluitingen passen. De het bouwen en daarna de afstemming gingen vlot. Maar soms wanneer ik test en zet het vliegtuig aan dan wekt alles, maar daarna is er een storing. dan begint het roer naar rechts te tikken en kan ik het even niet besturen. Hoe kan ik dit oplossen en nog belangrijker wat is dit? < mvg Harald |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2011 Locatie: Belgium an t' zeeken Leeftijd: 39
|
Als ik je raad mag geven, koop dan een multiplex mentor, Het grote voordeel van dit groot toestel, is dat hij je veel fouten vergeeft,ideaal voor een beginner Ik heb er vandaag trouwens weer eens mee gaan wildvliegen, koud zeg,,,,, Het vliegtuig kan ontzettend traag binnenkomen dus ideaal boor beginner.... Toetsel heeft rolroeren en is 1m60 groot.... Die easystar zal ook wel niet slecht zijn, maar ik ben in ieder geval blij met de mentor. Succes met je keuze |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 augustus 2011 Locatie: Belgium an t' zeeken Leeftijd: 39
|
Heb je de binding (zender+ontvanger) uitgevoerd zoals de handleiding van uw zender het beschrijft? Je zet toch eerst je zender aan en dan pas de ontvanger, niet? Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |