![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2012
|
Goedenavond, Ik heb rolroeren in mijn taxi 2 gebouwd, en ik heb een spektrum ontvanger. Nu zit er op deze ontvanger dus maar 1 aansluiting voor rolroeren, terwijl ik 2 servo's daarvoor heb. Moet ik nu ergens een speciaal kabeltje kopen om ze alle twee aan te sluiten, of moet ik de 2e servo gewoon in een open gaatje pluggen? Zoals bij de aansluiting voor het landingsgestel, dat ik hem dan zo afstel? Alvast bedankt! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Wat voor zender en ontvanger heb je? Zonder die informatie is er niks over te zeggen.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 januari 2009 Locatie: MVC "The Wings" / Oss Leeftijd: 45
|
Meestal worden de rolroer servo's met een y-kabeltje op de aileron poort gezet. Je kunt ook "dual aileron" gebruiken: 1 servo op de aileron poort zetten en de andere op de aux poort. Dit staat beschreven in de handleiding van de DX6i op pagina 45.
__________________ Vliegen is voorwaarts vallen... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |