![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | ||
| Lid sinds: 1 september 2011 Locatie: Regio Eindhoven-Weert Leeftijd: 33
| Citaat:
Dezelfde persoon die beweerde dat een EZ-star geen goed toestel en "onbestuurbaar" was? Edit: Om het topic niet verder te vervuilen, wat reacties op anderen hieronder: Citaat:
@ Alfred: Je plaatste een opmerking in de trent dat ik jou ergens van beticht zou hebben onder een andere naam. Ik weet niet precies waar je op doelt, maar wees er gerust op dat ik slechts onder deze naam post.
__________________ Futaba T7C - Graupner Elektro Kadett Laatst gewijzigd door Whuzz; 29 januari 2012 om 23:02 | ||
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 januari 2009 Locatie: MVC "The Wings" / Oss Leeftijd: 45
|
@Whuzz: Ik weet wat je bedoelt maar dit is geen passende opmerking in dit draadje. Wil je deze opmerking svp weghalen?
__________________ Vliegen is voorwaarts vallen... |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 39
|
TS, ik raad met absolute stelligheid een easystar aan. de EZ*II is net uit, deze heeft een verwijderbaar hoogteroer waardoor heel het toestel terug in de (stevige!) doos past. Ideaal voor vervoer als je met het OV moet maar ook makkelijk voor op vakantie. Zoals hierboven al gezegd ga bij de dichtstbijzijnde club kijken (ook bij een paar andere, soms ligt de sfeer bij de ene club je beter dan bij een andere) en vraag ze daar de oren van het hoofd. Welke mode (1 of 2) vliegen ze daar, wat voor toestel raden ze aan (ik doe nogmaals de suggestie voor electra, minder gesmeer, geen gestink en eenvoudig alles in een koffertje mee te nemen naast je toestel voor een middag vliegen. Bovendien kijk je niet tegen heel het hoofstuk afstellen etc. aan. Kun je geen club vinden die je bevalt (wildvliegen mag gewoon in Nederland maar ga met een 3 of 40MHz zender alsjeblieft niet binnen 10KM van een vliegclub staan! 2.4GHz kan geen kwaad) raad ik je aan om een goede SIM te downloaden of kopen. Daarmee kun je de eerste ervaringen opdoen en als je neerstort druk je op een knop en je kunt het nog eens doen in plaats van eerst naar huis te moeten voor lijm... Vliegen is (ook in je eentje) best te leren, lees gewoon veel hier, vraag wat je niet weet (en luister naar advies!) en daarna is het domweg een kwestie van veel oefenen. Veel plezier en welkom!
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 januari 2009 Locatie: MVC "The Wings" / Oss Leeftijd: 45
|
@Alfred.los: Aan jou heb ik hetzelfde verzoek. Het is niet netjes om elkaar aan te vallen in een draadje wat niets met jullie onenigheid te maken heeft. Als jullie je posts leegmaken dan zal ik het ook doen. zo vervuilen we niet andermans draadje...
__________________ Vliegen is voorwaarts vallen... |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 27 maart 2011
|
ik ben zelf begonnen met een mpx Funcub vliegt hartstikke goed los kost ie 100 euro en dan zet je er een setup en servo´s op van hk en als je dan een 6 kanaals zender koop heb je er lang plezier van
__________________ mpx funcub, mpx easyglider, 2.20m mpx big lift (old timer), graupner trainer, tiger 2 carl goldberg, climaxx 2,45 m zwever (club project), futaba 6ex, graupner mc-12 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |