![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2010 Locatie: westervoort Leeftijd: 15
|
ik weet niet waar jij woont, maar ik haal het hier altijd. Rc-Flyfun zit in westervoort bij arnhem bij hobbyin hebben ze ook depron www.Hobbyin.nl****** De site voor vliegend nederland max
__________________ fake wings are for penguins |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 28
|
En mocht je het model echt willen bouwen wat op de foto staat... Dan is hier de link, met een bouwbeschrijving Parkjets - F-117 - f_117a.jpg Succes
__________________ Ben toch benieuwd vanaf welke leeftijd je lid kan worden ??? Jaja, IK WORD PAPPA |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2012 Leeftijd: 17
| RCPowers.com daar kan je ook bouwtekeningen kopen van vliegtuigen die echt goed vliegen kijk zelf maar eens RC Powers F-22 flight 5 Nov 2011 - YouTube en dit filmpje laat zien dat je ook in nederland zo'n ding de lucht in kan laten gaan. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2010 Locatie: westervoort Leeftijd: 15
|
ik zie ook dat dit bij beginners staat. kan je al vliegen? zo niet, is dit GÉÉN geschikt model om het te leren. zoek dan een piper of cessna of easystar max
__________________ fake wings are for penguins |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 maart 2011
| Citaat:
bijna op dat autotje | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 16 maart 2009 Locatie: barneveld Leeftijd: 17
|
ok, jij wilt een delta maken? google maar eens op tekeningen van een zagi, waarschijnlijk zijn er hier wel mensen op het forum die nog van zulke complete schuimvleugels hebben liggen en die dan afgewerkt moeten worden. ook kun je ze zelf snijden met een gloeiende draad maar dan moet je er eigenlijk wel meerdere willen maken dat kost best wat materiaal. succes nog, |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 juni 2010
| Citaat: Oh, een Pibros, daarvan vind je de tekening op www.pibros.de en die maak je van enkele platen depron. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |