![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 januari 2012 Leeftijd: 28
| Art Tech F16 PNP by: Art-tech - Hobbytrade nu ik weet dat ik niet met zo een vliegtuig als beginner mee kan vliegen, wil ik graag een club opzoeken. ik hoor het graag van iemand alvast bedankt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Ja hoor! Hier: Startpagina RMVV - Radio Modelvlieg Vereniging Vlaardingen
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Het antwoord op deze vraag is ook al in een sticky te vinden, en wel deze: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-beginnen.html Vragen stellen is prima maar het is wel zo netjes eerst even zelf wat te zoeken.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 28
|
E.M.C.R. Elektronica en Modelbouw Club Rozenburg Home Kom eens een keer bij ons kijken. Hier is ons draadje http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ameltopic.html We zijn onlangs ook indoor vliegen aan het organiseren
__________________ Ben toch benieuwd vanaf welke leeftijd je lid kan worden ??? Jaja, IK WORD PAPPA |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 juni 2009 Locatie: Double-u monkeyfield Leeftijd: 28
| Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juli 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 63
|
Waar in Rotterdam woon je? vanuit Zuid is dit het dichtst bij : Modelvliegclub Europoort - Start pagina in Barendrecht, het veld is vlak voor het begin van de Heinenoordtunnel (gezien vanuit Rotterdam) Grtz, Jan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |