![]() |
| | #4 (permalink) | ||
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
| Citaat:
Citaat:
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder | ||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 56
|
Ben je ingeënt tegen het vliegvirus? Zo niet dan is de kans groot dat je er de rest van je leven niet meer van af komt. Succes, en veel plezier!
__________________ Groeten, Ernst Grundmann |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Middelburg (zeeland) Leeftijd: 53
|
het is idd duur, maar vergeleken met andere verslavingen valt het best nog wel mee
__________________ groet; Nico. Pulsejet; de meest effectieve manier om brandstof om te zetten in zo veel mogelijk herrie, met als bijproduct een klein beetje stuwdruk |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Guest
|
Ach wat is duur? Het is toch zo dat in principe de eerste aanschaf van elektronica e.d het duurste is, en zo af en toe een vliegtuigje en eventueel nog een motortje (ik wil brandstof vliegen) kan de kop niet kosten lijkt me. Daar bij komt dat ik een geweldig leuk kontakt heb met medeclubleden van modelclub Klazienaveen (nu al ja!), die me alle hulp toezeggen bij het bouwen van modellen, en ook hun ruimte, gereedschappen en kennis ter beschikking stellen ! Ik ben nog nooit zo blij met een virus geweest Joop |
|
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 19 december 2003 Locatie: Tielt-Winge Belgie Leeftijd: 36
|
duur in de zin van... mmm dat is ook een mooi model, wil ik ook hebben. En die is ook niet mis...en misschien een mooie zwever (of 2, 3...). Tja met die zender zitten we nu toch ook wel een beetje vast, eens overwegen voor een uitgebreidere.... En voor je het weet zit elk hoekje in je huis volgepropt met modelbouwmateriaal |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 41
|
Hehe paar weken geleden was ik zo brutaal om mijzelf een eerste les te geven met een elektro vliegtuig.(was toch de enigste op de club) Ging nog perfect ook Natuurlijk wel veel geoefend met simulator G2. Uiteraard niet aan te bevelen om zelf dingen zomaar uit te proberen.
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Guest
|
Ha !!!!! Helemaal fantastisch........ Nu weet ik dus helemaal zeker dat ik er mee door ga. Viel wel vet tegen, ik dacht, dat doe ik ff Maar toch na een paar rondjes op veilige hoogte ging het wat beter, ik kon de kist in de lucht en ongeveer op de zelfde hoogte houden. Ik ga snel een afspraak maken voor een volgende les. Joop. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |