![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 augustus 2005 Locatie: mijnsheerenland Leeftijd: 20
|
hallo, ik heb een vraagje is er iemand die voor mij een nederlandse site weet over de P-51D MUSTANG M24 RTF# | Kyosho of het wel iets is of heeft er iemand ervaring mee zo ja wat zijn die |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Dit lijkt mij geen beginnersvliegtuig hier een linkje naar het vliegtuig Het ziet er wl mooi uit, maar het is net een nieuwe serie. er zullen dus nog maar weinig mensen zijn die er 1 hebben of er ervaring mee hebben |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Huizen Leeftijd: 36
|
Lijkt mij wel een hele gave set........maar om hier nou mee te beginnen Ik kom niet achter de prijs......weet iemand wat hij kost? Is hier ook een nederlandse site ....voor een RTF model |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 17 augustus 2005 Locatie: mijnsheerenland Leeftijd: 20
|
hallo eigenlijk is het niet echt begingen want ik vlieg al met een zweef maar nu wil ik iets met en motor de prijs is €229,00 en bij http://www.stemano.nl/asp/default.as...p=1063&iipp=24 geen verzendkosten deze maand groet rowan |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Guest
|
Er staat er 1 tekoop op marktplaats. scheeld weer een paar euri Citaat:
| |
|
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Ik heb hem ook zien staan... ik heb enige ervaring met zweven, de Xwing (jaja, niet echt iets, maar toch) en heb wel eens met een motorvliegtuigje met dezelfde functies (hoogte en richtingsroer) gevlogen. Is dit wat om erbij te hebben, ik heb nu een Calmato met 7.5cc om verder te leren vliegen, is die mustang wat leuks voor erbij?
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
sorry, dat bedoelde ik, mijn fout. Ik heb gevlogen met een simpel electro toestel, wat ook kon rollen, en hoogte kon regelen (zelfde als deze dus) Dit vond ik best leuk vliegen, heb 2 keer gevlogen, alleen niet zelf geland. Vliegt dit toestel van Kyoscho dan ook leuk? Vliegt dat wet met die accu, en die motor??
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Als ik zo het volgende FILMPJE zie, vliegt hij behoorlijk goed... Maar je weet natuurlijk niet of hij op het filmpje standaard is.
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Huizen Leeftijd: 36
|
Filmje ziet er goed uit, maar om nou te zeggen dat je een goed beeld er van krijgt.......... Denk wel dat ik ooit zo´n model ga kopen......maar eerst maar eens leren vliegen met een wat makkelijker vliegtuig(je). |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Ik heb ook een bovendekker met rolroeren om het vliegen verder te leren, maar zat er aan te denken om mijn micro heli weg te doen, en dit erbij te kopen...
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |