![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 19 december 2003 Locatie: Tielt-Winge Belgie Leeftijd: 36
|
Om even terug te komen op de oorspronkelijke vraag, welke cesna 182 ben je aan het zoeken? Hoe groot, welk merk, brandstof, electro... ik heb er nog een staan van aviomodelli van 1m70 voor 7.5cc of zo, maar ik denk dat je die bedoelt? |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
@hobby Als je op verjaardagen/werk over je 'vorderingen' praat, vermeld je er dan wel bij dat het niet op die manier hoeft?
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2004 Locatie: Gistel België Leeftijd: 40
|
Zeg dan ook effe wat en waar ...kunnen we met z'n allen met een gerust gemoed naar bed
__________________ Sebart Katana S30 V2 , 120 powerLED Swift , Thunder Tiger Raptor 50 V2 , Gaui Hurricane 550 , HK 450 , GIANT EPO Mustang , PZ P-51 Mustang, HK Spitfire, RC BUG , Multiplex Funjet , Hirobo Quark , E-Flite MSR |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2005 Locatie: Almere Leeftijd: 29
|
Waarom zou je aan het eind van je topic de naam veranderen en een slotje vragen dan moet de volgende beginner weer de zelfde vragen stellen, terwijl als het blijft staan is de zoekfunktie voldoende.. |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 augustus 2005 Locatie: Hattem
| Citaat:
__________________ ---------------------------------- Windows logica: op start drukken om af te sluiten. | |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Huizen Leeftijd: 36
| Citaat:
De ene kant is, koop een goedkoop vliegtuigje van ± 150 euro, als je voor de gein wilt vliegen. (zo af en toe) En aan de ander kant, zal ik zeggen ga eens naar een club en kijk of je dat leuk vind, en vraag daar eens om advies, echter zal ik dan wel zeggen, dat het beter spul ook stukken duurder is, maar wel veel en veel proffesioneler, dan dat van 150 euro Eerlijk is eerlijk, want zo denk ik er over.
__________________ DX7 * Quad * FPV * | |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
goedkoop is duurkoop.. allereerst de zender: je annologe zender is na de eerste keer aanzetten niets meer waard en zodra je een 2e model wilt ben je toe aan een digitale. en die zijn ook een stuk waardevaster, dus na een paar jaar te verkopen als je een écht goeie zoekt.. (ik heb nu dus ook zo'n annoloog rommelding nog in de kast liggen :P) |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
da's waar, maar tis op de lange termijn duurder. dus als je ff krap zit, neem dan een piep-tuigje zit je chronisch krap... er... begin dan niet aan modelvliegen er. ik bedoel.. najah. wie het niet snapt stuurt maar een pbtje de groeten! Rico |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |