![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
hallo, ik heb geprobeerd te vliegen, mn vader gooit te hard, propellor kapot stephan |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2005 Locatie: Groningen
|
Hoi, wat voor vliegtuig? wat voor motor? zit er een spinner op? (zo'n ding wat in een punt toeloopt in het midden van je prop) misschien een fototje? maakt het iets makkelijker om je vraag te kunnen beandwoorden |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
| Citaat:
![]() Tja, is toch duidelijk?? gele dop er af trekken en gewoon de prop vast houden en de moer er af draaien.
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 oktober 2003 Locatie: Zaandam Strafpunten: 3 Leeftijd: 34
| Citaat:
__________________ Gelukkig is de paardensport van mijn vriendin nog veel duurder | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Huizen Leeftijd: 36
|
Hou hem is bij de neus van het vliegtuig vast, en dan voorzichtig een beetje los trekken, maar wel voorzichtig Die spinner, je bedoelt toch dat rubbere kapje wat over het moertje van de afbeelding van een paar berichten staat Als je het moertje bedoelt, dan zal je met een inbusje het asje vast moeten houden en met een sleutelje (6-7- Suc6, maar doe wel alles met beleid
__________________ DX7 * Quad * FPV * |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 29 oktober 2003 Locatie: -
|
het kistje waar jij het over hebt, heeft een gele piepschuim spinner, met een grijs plastic propje als ik het goed heb. Als dit het geval is, gewoon het hele zwikje er af trekken, zit niet vast met meenemer oid. In de modelbouwwinkel nieuw jamara propje halen, of een gunthertje. Zelf heb ik op dat kistje toen een gunthertje gezet, omdat die veel meer kunnen hebben, MAW die gooi je niet zomaarkapot. Groeten Tim Gunther ![]() jamara propje:
__________________ niets hier |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |