![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 21 januari 2004 Locatie: eenrum Leeftijd: 37
|
jezus.. wat belachelijk veel contributie. bij ons betaal je 65 euro per jaar.. of het nu je eerste jaar is ja of nee. En knvvl doen we niet aan mee.. onzin. maar ik kan me voorstellen dat je als besginnend modelvlieger wel een paar keer achter je oren krab.. 173 euro!! gekkenwerk.. Peter
__________________ OldskoolNL Not Old, just Older |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
omgeteld komt dit het eerste jaar op 14,42 euro per maand en de volgende jaren op 13,08 per maand. Als je de KNVvL eraf haalt dan is het nog minder. Voor de contirbutie van de judoclub van mijn kinderen ben ik ook 108 euro per jaar kwijt. En daar moet dan ook nog eens de bondscontributie boven op en minstens 2 judopakken per jaar per kind. Daarnaast gaat mijn dochter regelmatig naar speciale trainingen en doet ze ook nog eens regelmatig mee aan wedstrijden en dat kost ook wat. Vorig jaar moest ze nadat ze op de Limburgse bij de beste 3 was mee doen aan de Nederlandse welke gelukkig voor ons toen in Den Bosch waren, dit jaar viel ze er net buiten en gelukkig ook maar want de Nederlandse was in Drachten. Dan kun je gelijk beginnen te denken aan een overnachting in een hotel met alles erop en eraan. | |
|
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2006 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 37
|
ik vind 173 wel belachelijk veel. De contributie van mijn tennis club is nog geen 80 euro. Daarvoor mag ik onbeperkt spelen. Er liggen 8 perfect onderhouden all weather banen, een superdeluxe kantine, douches etc etc. Ben net lid geworden van een vliegclub in de buurt, is ongeveer één derde van wat hierboven werd beschreven.......
__________________ "Only dead fish go with the flow". |
| | |
| | #34 (permalink) | |||
| Guest
| Citaat:
dan had ik er geen problemen mee gehad, dan was ik zo lid geworden. Citaat:
Bekijk het eens door de ogen van iemand van 16 die z'n hele hobby zelf financieert, zoals ik al eerder zei Ik moet daar bijna !55! uur voor werken. | |||
|
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
precies.. iemand met dikke modellen maakt het niet veel uit. iemand die maar 150 euro per jaar aan de hobby besteed kan dat nooit opbrengen... en het hoeft ook niet zo duur dus.... Wij hebben een leuk veld met alles wat we nodig hebben en zijn geen super grote club en toch is 65 euro per jaar voldoende.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |