![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 18 januari 2006 Locatie: Melle, België
|
Maar hoe verklaar je dan dat de gewone regelaar met brushed motor wel nog volledig werkt? Bedankt voor de reacties!!!
__________________ I love the smell of balsa dust in the morning... Apparently, I like the smell of tires too... |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 oktober 2005 Locatie: terneuzen
| Citaat:
mode 2 .gas links met rudder.rechts hoogteroer en rolroer de servo aansluiting aan de ontvanger is in alle gevallen hetzelfde: kanaal 1 .rolroer,kanaal 2 hoogteroer,kanaal 3 gas en kanaal 4 rudder anders is er wat verkeerd aangesloten of iets anders aan de hand... | |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
inderdaad, zo vlieg ik Nog iemand suggesties ivm de regelaar? Kheb vandaag men ontvanger es opengedaan, niks aan te zien. Niks doorgesmolten of iets dergelijks. Kversta er echt niks van. Kheb spijtig genoeg geen tweede ontvanger waarmee ik eens kan proberen. Maandag of dinsdag maar es bellen naar perba.
__________________ I love the smell of balsa dust in the morning... Apparently, I like the smell of tires too... |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Weet iemand hoe ik dit onderwerp kan laten verplaatsen naar electronica? Misschien dat ik daar nog wat reacties kan krijgen. Alvast bedankt Dennis
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2005 Locatie: Ieper,west vlaanderen Leeftijd: 27
|
gas zit bij mij ook op kan3op de ontvanger.ik had echter vroeger ook een ontvanger en had toen de regelaar verkeerd op de ontvanger aangesloten.besluit dit kanaal op de ontvanger was kapot. als ik er een servo op zet werkt die ook niet! jammer dat het juist de gaskanaal was het is maar een gedacht he |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Het moet inderdaad zoiets zijn, nog even wachten op een andere ontvanger, en dan kan ik het proberen. Het is wel raar dat een borstelregelaar blijft werken.
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 4 april 2008
|
Ik heb ook al eerder een regelaar verkeerd om op een ontvanger gezet, maar dat moet geen probleem zijn. Want de plus van de stekker zit in het midden en als je een min op de puls uitgang aansluit is er niks aan de hand. Het kan ook wezen dat je bec spanning niet goed is. Haal de plus van de stekker naar de onvanger er eens af en probeer het eens met een losse ontvanger accu. Trouwens wat voor een ontvanger heb je ook al weer. Snel, Sneller, Weg. Grt Raymond |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 18 april 2007 Locatie: Molenaarsgraaf
|
Heb je geprobeerd om je kanaal te "reversen" De towerpro regelaars programeer je doormiddel van je gas stick Als je de batterij aansluit als je gas open staat kom je in de "progameer mode" Dit hoor je aan dat toontje gevolgd door de piep.. Sluit je hem aan met gas dicht hoor je 2 piepjes en kom je in de normale mode. hopelijk kan je er iets mee |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Guest
|
Stap 1: vind uit op welk kanaal je motor WEL werkt. Zo te horen kanaal 3. Stap 2: sluit op kanaal 1 en op kanaal 3 een servo aan Stap 3: kijk of er verschil is in gedrag tussen die servo's. Ze moeten qua eindpunt, middenstand en draairichting gelijk zijn. Ik weet bijna zeker dat ze dat nu niet zullen zijn Stap 4: zorg dat het wel gelijk is, door servo-reverse en je eindpunten etc. Stap 5: sluitje motor aan op kanaal 1. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |