![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 47
|
Ik gebruik een Big Lift als trainer ... geweldig ding, vliegt rustig en stabiel, realistisch vliegbeeld. Qua model is het net zoiets als de bekende 1.50 meter trainer, maar dan een maatje groter. Je kan er een benzine motor op zetten, maar evengoed een gloeiplug motor. Ik vlieg met een 13 cc viertakt wat ruim voldoende is, maar er zijn ook mensen die 'm met 25 cc vliegen. Een Big Lift is het werkpaard bij uitstek en dus zeker breed inzetbaar: slepen, huckepack, toffee-bomber, camera. |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Citaat:
Mijn adviezen hier betreffen RC modellen. Ik zou voor het laten kennismaken met RC een .25 formaat kistje gebruiken en voor de andere genoemde taken (waar geen leerling aan te pas komt) inderdaad een wat groter model. Ik les probleemloos met beginners ook bij 8 m/sec, alleen leer ik ze dan weer andere dingen dan als het minder hard waait. Sterker, dat gaat beter met een klein, licht model omdat de effecten veel duidelijker zijn.
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. Laatst gewijzigd door Bruno van Hoek; 20 juli 2008 om 08:37 | |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Citaat:
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |