![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hey, ik heb ook de multiplex cockpit MM en ik had een vraagje daar over. Ik weet niet of ik het op deze manier goed maar dat zie ik wel. Nou ik vroeg mij af (heb de pdf gelezen op http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ockpit-mm.html) of het nou een 3 of 4 kanaals zender is. Want ik wil graag aan vliegtuigen beginnen met rolroeren en ik weet niet precies of dat kan want daar heb je 4 kanalen voor nodig wat ik er van heb begrepen. Ik begreep niet zo veel van die pdf maar dit zijn de 3 belangrijkste dingen denk ik maar kan er zelf geen wijs uit maken. 7 channels, PPM transmission Programmable servo reverse, centre, and end-points (both directions) for all 7 channels (3-point curve) Expo for 3 channels Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen! Want dan kan ik me nieuwe vliegtuig gaan uitzoeken! Mvg Menno |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2005 Locatie: Gelderland Leeftijd: 37
|
Het is zelfs een 7 kanaals zender. Ik heb hem ook gehad voor oa. een rolroertrainer (skystar) en dat is helemaal geen probleem.
__________________ The problem with the future is that it keeps turning into the present. www.armc.nl www.vmvc.nl www.f5b.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |