![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2008 Locatie: ZLC, Zoetermeer Leeftijd: 18
|
beste modelbouwforummers, ik ben op zoek naar een calmato 25, want deze is een stukje korter dan de calmato 40 waardoor hij nog net op de fiets te vervoeren is in een big-shopper-tas. want een jongetje van 15 heeft nog geen auto.(het betreft mijn 2e vliegtuigje) ik heb al wel een verkooppunt gevonden, alleen die zit in belgië. als het een stukje dichterbij zou zitten zou fijn zijn. als jullie mij kunnen helpen zou dat erg fijn zijn. ramon
__________________ .:Kyosho Spree es:. .:Speed 400 Aero:. .:Tiger 40:. .:Kyosho minium Cessna:. .:Roadrunner:. Laatst gewijzigd door ramon betti; 1 augustus 2008 om 20:39 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2006 Locatie: EERSEL Leeftijd: 71
|
Hallo Ramon, Ik ken iemand en die heeft een fietskarretje gemaakt om zijn vliegtuigen te vervoeren. (Ook handig voor een krantenwijkje) Twee oude fietswielen bij de fietsenmaker, een houten kist en wat ijzerwerk. Wellicht dat iemand je erbij kan helpen. Kun je meteen ook een Calmato 40 vervoeren. Als je in Google "modelbouwwinkels" in typt dan kun je per provincie een lijst krijgen met alle modelbouwwinkels bij jou in de buurt. Even een telefoontje en je weet of ze hem kunnen bestellen, Suc6 |
| | |
| | #3 (permalink) | ||
| Lid sinds: 8 april 2008 Locatie: ZLC, Zoetermeer Leeftijd: 18
|
bedankt voor je hulp. Citaat:
alleen m'n ouders zijn geschijden waardoor ik iedere week van huis wissel. en een fietskar is te groot om iedere week mee te nemen. Citaat:
nogmaals bedankt voor je betrokkenheid!
__________________ .:Kyosho Spree es:. .:Speed 400 Aero:. .:Tiger 40:. .:Kyosho minium Cessna:. .:Roadrunner:. | ||
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
| Citaat:
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |