![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2005 Locatie: Meeuwen (België) Leeftijd: 49
|
Hallo LesD, Ben je zeker dat het hier een pico control 400 round van Multiplex betreft? Toevallig heb ik er eentje op de motor van m'n easystar en die ziet er toch anders uit dan deze... Maar hij lijkt wel héél erg op de "plus regelaar" van "speed plus motoren" van graupner. Op een foto uit een graupner katalogus heb ik hem gevonden en volgens mij is het dezelfde. Op die foto zitten de draden bovenaan als volgt(van links naar rechts): geel-rood-bruin... Ter controle: kijk eens of de rechterdraad (bruine) via een printbaan aan de min hangt (dikke zwarte draad die van accu komt)! Laatst gewijzigd door slomo; 1 oktober 2008 om 00:13 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
Michiel B en Slomo, Heel erg bedankt. Gezien dit mijn eerste vliegtuig betreft heeft een vriend mij de controller gegeven een geinstalleerd. Een lange zoektocht door Internet leverde de Picocontrol als meest waarschijnlijke candidaat. Geluk bij een ongeluk - geen bedrading zichtbaar maar wel deze site en forum gevonden. Ik kan nu weer gaan vliegen met mijn Easystar.
|
|
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten // Cumulus, Winssen (Nijmegen) Leeftijd: 50
|
Als je de inboorlingen wilt ontmoeten: Forum Modélisme E-mail groep en site met veel e-vlieg informatie: Electrofly -> Mailling Liste Electron-libre Zo, zijn we mooi van jou verlost hier
__________________ Vriendelijke groeten • diy motor tips • Drive Calculator • • diy motor group • Cumulus MFC • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| aansluitingen, multiplex, picocontrol |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |