![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Ook een beginner kan (beginnen)vliegen met de Hydrofoam | |||
| Nee helemaal niet!!! | | 39 | 59,09% |
| Denk het niet!!! | | 10 | 15,15% |
| Kan wel, maar alleen als je een natuurtalent ben!!! | | 9 | 13,64% |
| Waarom niet!!! | | 5 | 7,58% |
| Helemaal mee eens!!! | | 3 | 4,55% |
| Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #77 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: 072 Leeftijd: 43
| Nope... Suggestie: ga eerst eens uitgebreid de functie gebruiken.Ook op dit mooie forum zijn inmiddels honderden pagina's aan de Easystar besteed... Ga je eerst eens goed en rustig voorbereiden op wat je wilt...dat voorkomt een heleboel teleurstellingen,vooral voor je zelf!
__________________ As long as we are flying,this world ain't got no end |
| | |
| | #79 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #80 (permalink) |
| Lid sinds: 30 maart 2007 Locatie: Delft, ZH Leeftijd: 18
|
Waarschijnlijk kan je nog wel meer electronica uit die hydrofoam halen! De servo's zijn wel te gebruiken! Misschien kan je zelfs de brushless motor en regelaar en ontvanger gebruiken! Hoogstens een grotere lipo kopen en vliegen maar!
__________________ ex-modelbouwer inmiddels |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Nee, die heeft veel te weinig bereik voor een easy-star. Wees wijs, en zet die Hydro terug in de doos zodat je hem later weer kunt oppakken. Ook met een easy-star zul je genadeloos op je bek gaan als je geen hulp krijgt van een ervaren vlieger. Het is maar net wat je zelf wil. Succes !
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #84 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Het verhaal van Rheli kan best kloppen maar ik zou het woord "zul" dan vervangen voor "kan" Ik heb ook nog nooit een instructeur erbij gehad en vlieg nu een half jaartje. Mijn kisten? TwinStar, EZ*, FunJet, F117 en wat indoor spul. Allemaal zonder instructeur. Als je maar met kleine stapjes verder gaat, dus niet meteen een looping maar minimaal 3 minuten vliegen voor je daar aan begint.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire Laatst gewijzigd door Burp; 2 februari 2009 om 12:42 |
| | |
| | #86 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
| Citaat:
De meeste leerlingen gaan de fout in zodra het model gaat "pompen" dus neus vertikaal omhoog, gevolgd door een duik. Om het model daar uit te krijgen heb je een beetje feeling nodig, en die is bij ongeveer 50 % van de leerlingen aanwezig.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. | |
| | |
| | #87 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2008
|
Wie kan mij adviseren over setup van 3mm depron hydrofoam. huidig gewicht zonder motor, regelaar en lipo: 100 gr volgende onderdelen heb ik nog in huis: 12A esc, 25A esc Brushless Outrunner 1540KV, 2212/06 Brushless Outrunner 2200KV, 7,4v lipo 1000mah (15c), 11,1v 1700mah (15c) is hier een fatsoenlijke setup van te maken? alvast bedankt |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, hydrofoam, lipo |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |