![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2009 Locatie: emmeloord Leeftijd: 15
| Citaat: eerst vliegt hij heel goed en stabiel maar na 2 keer crashen verbuigt het asje van de wieken en kun je hem nooit goed recht krijgen mijn oom kreeg hem bijna goed dus hij vloog wel weer maar toen had ik nog een probleem: als ik rustig zat te hooveren dan ging hij opeens schommelen en ging opsekant en crashte een aanrader vind ik de silferlit i bird met i booster voor extra ontvangst gaat echt geweldig en is ook bijna onverwoestbaar alleen de vleugels kunnen scheuren (als je in een prikkelplant vliegt) doe zo iets maar als je het goedkoop wil hebben
__________________ altijd weer die brandstof vliegers....... |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2009 Locatie: limburg -> peer Leeftijd: 16
|
geef es een top 3 of top 5 van de beste beginner helikopters die je kan hebben niet te duur ook want als ie dan kapot is zijt ge veel geld kwijt . maar ook van goede kwaliteit niet dat je na een crash een hoopje schroot kan bijeen rapen
__________________ ---------------------------------------------------- |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Hallo, Ik heb al een tijdje een Fire Strike Pro, en kan er zeer aardig mee uit de voeten. Nu blijkt dat de onderste bladen van de voorste rotor "loszitten" ten opzichte van de as, en dat vliegt niet echt lekker meer. Kan ik deze weer vast zetten met een drupje secondenlijm? Of heeft iemand nog een goed advies voor mij. Het machientje is namelijk nog lang niet af, en zou er graag nog wat rondjes mee vliegen. Greetz, Luit
__________________ There is a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot! Alle info over de Typhoon: www.slopsema.nl | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 15 december 2010
| Citaat: |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2011 Leeftijd: 14
|
hallo, zou iemand me kunnen helpen met mijn tandem silverlit hij heeft lang goed gevlogen maar gaat hij langzaam naar beneden en geraakt niemeer opnieuw (te zwaar ofzo) maar ik heb al alles geprobeerd lang opladen nieuw batterijen maar helpt niets kan iemand me aub helpe?
|
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2007 Locatie: Hombourg (Belgique) Leeftijd: 47
|
@lennertelsen: dat betekend dat de accu (interne LiPo) zijn beste tijd gehad heeft. hier kun je nog weinig aan doen, bij dit soort speelgoedheli's. om de accu te wisselen moet je de hele body opensnijden. ik zou zeggen koop voor 50,- euri een leuke nieuwe.....
__________________ Kyosho Alpha II EP / Himoto EMXT-1 / Tamiya Leopard 1A4 (1:16) Blade 120 SR / Blade mCX / Blade mSR / Blade 450 3D (Spektrum DX6i) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |