![]() |
| | #181 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Citaat:
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | |
| |
| | #182 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2004 Locatie: Den haag
|
hehehe, je zou het bijna zeggen he Ik ga deze week de easystar halen, en dan ga ik op zoek naar een niet al te moeilijke bouwtekening, waar ik alle tijd aan kan besteden. zo hoop ik zo veel mogenlijk teleurstellingen te voorkomen. Klinkt mooi, maar slaat natuurlijk nergens op. die teleurstelling zullen er altijd wel zijn denk ik, hoewel die met de EZ zo te horen minimaal zijn |
| |
| | #183 (permalink) |
| Guest
| ![]() De mijne is ook klaar. Het bouwen stelt niet zo veel voor. Erg mooie kwaliteit. MPX is toch wel top. Dat de romp in twee helften komt heeft als groot voordeel dat alles eerst mooi in te passen is. ![]() Zie hier de open ruimte voor de geplande foto-camera (nog even sparen ![]() Om het model in het zwaartepunt te krijgen moet ik 3s2p 1500 Kokam´s gebruiken. Dat is geen punt, behalve de onnozel lange vliegtijden die gehaald kunnen worden Met wat geluk hangt de camera straks redelijk in het zwaartepunt en kan ik eenvoudig met én zonder vliegen. Straks maar eens proberen of de theorie overeenkomt met de praktijk. ![]() Een belangrijke MOD is het vergroten van het richtingsroer. Ik heb het originele kielvlak groter uitgesneden en met vezel scharnieren terug gelijmd. ![]() MPX EZ Mega 16/7/10 met GRP 6*3 Hacker Master 18-3P 2x GRP C341 Schulze 835 3s2p 1500 Kokam´s Vlieggewicht 690 gram. |
| | #185 (permalink) |
|
Morgen komt de mijne binnen. ik zal mijn eerste indruk dan ook maar eens achterlaten. ik heb verschillende mods gezien, maar ik denk dat ik gewoon met de stock-versie aan de slag. Want als ik het goed begrijp vliegt dat ook wel lekker toch? groeten Rode |
| |
| | #187 (permalink) |
|
DE ZWALUW MODELBOUW MARKT 3A 6065 AV MONTFORT Tel: 0475-542595 Fax: 0475-549015 info@zwaluwmodelbouw.com www.zwaluwmodelbouw.com Ik heb hem via internet besteld. als je even zoekt met google vind je mischien nog wel andere plaatsen waar ze hem verkopen. Maakt meestal niet zoveel uit tenzei je hem in duitsland koopt. (zie eerder dit "draadje") groeten Roderick |
| |
| | #190 (permalink) |
| Lid sinds: 29 oktober 2003 Locatie: -
|
heb je een regelaar met lipo afslag? 5.5 volt of 6 volt? in combinatie met een 6 cellen accu, een slechte 6 cellen accu kan de regelaar door het tever inzakken van de cellen(voltage van de cellen Ben ik duidelijk?
__________________ niets hier |
| |
| | #192 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
kees het borgen van de vleugel is nog niet nodig geweest maar als ik wat raus met de kist even de grond raken ed dan wil er wel eens een vleugel een beetje los zitten maar normaal geen probleem. en over het vergroten van je richtings roer nu dat vind ik niet nodig , ook niet voor de controle bij het landen het ding is zo stabiel dat dat voor mij niet nodig is. yookai is je accu wel vol en welke accu gebruik je hoeveel cellen enz groeten wiebe
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| |
| | #193 (permalink) |
|
ik heb ook nog een vraag, Hoe houden jullie je twee romphelften bij elkaar? want ik geloof dat ik het wel fijn vind als ik er nog een bij zal kunnen. Ik heb mijne nu met plakband aan elkaargeplakt. Ik geloof wel dat dat redelijk goed vast zit, maar ik weet niet of dit wel zo'n goed idee is. Dus, ik hoor graag hoe jullie het geregld hebben groeten Rode |
| |
| | #194 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
@rode ik heb mijn romp ook met tape geplakt gaat prima wel heb ik de motor en het staartstuk vast gelijmt groeten wiebe
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| |
| | #195 (permalink) |
|
Ja, ik heb min staart ook geplakt. ik dacht ik doe me motor vast maken met het klitteband dat erbij was. maar dat is dus een beetje dik, de "behuizing" ervoor gaat nu niet meer dicht. maar goed dat ik dat weet, nu durf ik in iedergeval binnekort mijn maidenflight te gaan maken. Groeten |
| |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| easystar, multiplex |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |