![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 12 februari 2003 Locatie: Drenthe Leeftijd: 27
|
Hey Wiebe, Up geven bij het gasgeven? ik heb een kennis die dat niet hoeft te doen.... deze vliegt met een mega 16-7-7 met 2s1p 3000mAh. vliegt als een eitje.. succes met vliegen.. groeten de Vunz. |
| |
| | #17 (permalink) |
|
Hoi Wiebe, dit toestel vliegt echt erg goed... ik heb er zelfs een vrouw mee zien vliegen tussen de bomen, terwijl ik met 1 hand met een blade aan zijn prop liet hangen.. tevens is het een hele kunst om dit toestel door midden te vliegen... tot ziens. groeten Vincent |
| |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
| zetten en eens kijken hoe die de motor er in heeft zitten. en hoe hij het zwaartepunt heeft zitten, ik heb nu een beetje lood op de neus geplakt .en vip-er hoe word het met die 16-15-02 nu toch maar in een easy star , met een 2s4p paket lipo,s beetje heb jij je lader al ge update anders moeten we ze samen opsturen ???ps ik ben zat en zondag vrij vliegen vip-er groeten wiebe
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| |
| | #21 (permalink) |
|
Hey wiebe, (tevens een beetje off topic) die 16-15-2 die ligt nog lekker lui te zijn...ik hang hem boven mn bed of zo.. aangezien in de spark net heb verkocht, hoguit mag deze motor nog eens in mijn vip.. Dat lijkt me nog wel een leuke uitdaging. mijn lader moet ook nog weg aangezien in nu ook mijn 1e lipo's heb, dus kunnen we el samen doen. dit weekend kunnen we ook wel vliegen misschien, geen last van Aaalie, die zit mooi op kreta.. groeten Vip-er |
| |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 29 oktober 2003 Locatie: -
|
ik ben bezig met een soortgelijk model, maar dan in balsa, iemand interesse in fotos/bouverslag/tekening(is meer ruwe schets...)? span tussen 120 en 150 cm sp 400 met gunther of 6*3 graupner nylon prop 2 konions vliegklaar gewicht +- 400 gram
__________________ niets hier |
| |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2004 Locatie: Putten (Gld) Leeftijd: 49
|
Hey Monkey, Op welk forum denk jij dat je nu zit? NATUURLIJK hebben wij hier interesse. @ wiebe Die van mij is ook getaped hoor
__________________ , Erwin die vloog bij Aero Club Heemskerk En ook weer/nog steeds lid van de KNVvL(geloof ik) |
| |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
@erwin wij vertellen aan iedereen hoe makkelijk te vliegen. zie ik overal ducktape ik ga nu eens probeeren er een giro in te zetten heb hem van aaali gekregen om te proberen maar durf hem eigenlijk nergens in te stoppen maar zal hem nu toch eens proberen in de easy starr . leuk voor de dagen met meer wind nog aanbevelingen op hoogte of richting dacht zelf aan hoogte groeten wiebe
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| |
| | #26 (permalink) |
|
Hey Wiebe..idd makkelijk te vliegen? Elapor? ...zie ik niet echt veel van Tevens een giro in je toestel? ik heb er nog wel een van de rabo of postbank Maar die kleine giro van Aaali in een toestel is niet een probleem... juist leuk om wat mee te kloten. Ik heb zelf wel eens gevaren met een giro in een zeilboot...jaja hield hij hem automatisch rechtop Ik spreek je wel weer.. Groeten Vip-er. (ps..motor gp zondag? ) inclusief een stukje modelbouw jaja..micropulling!! |
| |
| | #28 (permalink) |
|
Hey Wiebe..idd makkelijk te vliegen? Elapor? ...zie ik niet echt veel van Tevens een giro in je toestel? ik heb er nog wel een van de rabo of postbank Maar die kleine giro van Aaalie in een toestel is niet een probleem... juist leuk om wat mee te klieren. Ik heb zelf wel eens gevaren met een giro in een zeilboot...jaja hield hij hem automatisch rechtop Ik spreek je wel weer.. Groeten Vip-er. (ps..motor gp zondag? ) inclusief een stukje modelbouw jaja..micropulling!! |
| |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2004 Locatie: Putten (Gld) Leeftijd: 49
|
Ja toch makkelijk te vliegen. Echter zie daar het resultaat van zelf leren vliegen, zonder instructeur! Nu wil ik nog pleiten dat ik een jaar of 10 terug wel wat heb gevlogen en ruim een half jaar vlieg met heli's. Inmiddels kom ik er prima mee uit de voeten hoor, meer tape zal er niet zomaar meer worden bijgeplakt. ALS er een toestel is om zelf te leren vliegen is deze het.
__________________ , Erwin die vloog bij Aero Club Heemskerk En ook weer/nog steeds lid van de KNVvL(geloof ik) |
| |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| easystar, multiplex |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |