![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juli 2008
|
Hallo, Ik heb nu zelf een Robbe charter gebouwd en heb de smaak behoorlijk te pakken. Ik heb al de nodige tekeningen en interessante onderwerpen gevonden, maar ik denk dat iets compleet van tekening bouwen nog een brug te ver is. Heeft iemand tips van bepaalde (brandstof) modellen die nog min of meer een bouwpakket zijn, maar wel een stukje moeilijker dan een Charter om te bouwen? De voorkeur gaat uit naar hout, i.v.m. het leren werken daarmee om zo later iets vanaf tekening te kunnen maken. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 september 2005 Locatie: IJsselstein Leeftijd: 52
|
Hier bij Hobbyin bij bouwdozen - Sig staan verschillende zeer geschikte bouwdozen. Voorbeelden zijn de Fourstar en de Midstar.
__________________ The older the boy the more expensive his toy |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Neeroeteren. Clublid: De Vliegende Hollander. Leeftijd: 24
|
Hey, Ik ben zelf helemaal verliefd op deze vlieger : Shamrock-Maastricht.nl - Piper Arrow 2 Leek me een erg leuke kist om te bouwen Groetjes Groetjes |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Ik denk niet dat die geschikt is , heeft een styro vleugel en is om te ( leren )vliegen een nummer te groot . Ik denk ook aan de FS 40 van SIG , is iets ingewikkelder als de Charter maar goed om ervaring op te doen kwa bouwen . Mvg Johan |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2002 Locatie: Soerendonk, het leukste gat van Nederland! Leeftijd: 51
|
Hallo Rene, Kijk hier eens: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-laser-3d.html Ook een leuke opvolger voor je Charter... Grt Frank |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 31
|
Ben nog nooit een kyosho calmato bouwdoos tegengekomen... Althans, als ik 'na-de-crash' gevallen niet meereken tenminste
__________________ • MVC 'The Wings' Nistelrode • |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
puma?? heb de tekeningen hier wel op de pc staan
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| vliegtuig, zelfbouw |