![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1711 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2008
|
Ik heb een poging gedaan om mijn airbrush skills uit te testen en wil graag jullie advies over de kleur. Het blauw moet nog een keer over zodat het goed dekkend is. Waar ik over twijfel is het witte middenvlak. Zal ik zit wit laten of toch bijv. geel spuiten:
__________________ Vario Evolution S; Vario Benzine trainer; Vario Hughes 500D; Trex 450 sport, |
| | |
| | #1712 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Toch best netjes gedaan! Ik zou t middenvlak niet geel maken, maar een sticker doen ofzo
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #1713 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2008
|
Dankje, ik had inderdaad nog niet aan een sticker gedacht. Ga het vel met stickers er eens bij pakken en kijken welke een beetje staat. Bedankt voor de tip
__________________ Vario Evolution S; Vario Benzine trainer; Vario Hughes 500D; Trex 450 sport, |
| | |
| | #1714 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Ziezo.. Vandaag met windkracht 7!! mijn easystar stuk gevlogen.. (ietwat moedwillig). Niet getreurd, electronica gaat ditmaal over in een Blixer (ez kloon). Heb daarnaast nog 2 ez's nieuw in doos liggen, dus kan nog even voort
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #1715 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Locatie: Hendrik Ido Ambacht Leeftijd: 35
|
Vandaag mijn Easystar gemaidend. De Easystar is niet mijn eerste vliegtuig, maar wel mijn eerste bouwpakket. Voor het bouwen en bestellen heb ik eerst de twee draadjes over de multiplex Easystar doorgeworsteld Tot de conclusie gekomen dat ik de "SadkingBilly" setup ging doen, die zowat iedere 2 pagina's hier voorbij komt 2200kv motor (ebay, bij hobbyking for ages now in BK), 30A ESC + programmer, 2200maH Lipo's, HXT900 servo's, TWS 6X4E prop en nog dozen vol met rommel (hobbyking, ben wel gelijk platinum member Verder wilde ik de ruddermod, ailerons en een mechanisme om paragliders ofzo voor de kids af te werpen. Ruddermod: Rudder van 5mm balsa gemaakt en vastgemaakt met 2 mini-scharniertjes Ailerons: Wing versterkt met 3mm carbon. Rolroeren van balsa gemaakt en vastgezet met 4 scharniertjes. Aangestuurd door een HXT900, verbonden met een Y-servokabel. Afwerpmechanisme: Op AUX1 weer een HXT900 die een 1mm pennetje naar binnen kan trekken, aan de andere kant van de Easystar zit een haakje, zodat er een elastiek onder de buik door kan die middels deze pen released kan worden. De maiden ging helmaal topper, van te voren wat zitten knoeien met het COG, moest ondanks de 2200maH Lipo's toch nog 32 gram in de neus. Vanmiddag ongeveer 20 minuten gevlogen en volgens de Timer maar 12 minuten gas gegeven. Zweven doet ie lekker. Ik vind wel dat hij met volgas wel heel stijl omhoog gaat, moet het zwaartepunt nog verder naar voren of is dit normaal met deze setup? DirkJan
__________________ - Ultra Micro F4U Corsair, Multiplex Easystar and Fox, Ultra Micro Stryker F-27Q 180, Spektrum DX8 en een Tamiya Leopard 1 A4 opknap Tank |
| | |
| | #1716 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 39
|
Wow, een setup naar me vernoemd, wat een eer Om te voorkomen dat de neus naar beneden wil als je gas geeft (vooral veel ineens) kun je wat elevator down meemixen op je zender (als je een computerzender hebt tenminste); dat is de makkelijkste manier om je toestel recht te houden. Meer gas geven, meer elevator down
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #1717 (permalink) |
|
Check, heb zaterdag bij Martin een DX8 opgehaald. Zal eens met de mixers gaan spelen. Thx. DirkJan
__________________ - Ultra Micro F4U Corsair, Multiplex Easystar and Fox, Ultra Micro Stryker F-27Q 180, Spektrum DX8 en een Tamiya Leopard 1 A4 opknap Tank |
| | |
| | #1719 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 januari 2008 Locatie: Boxtel (MVC Boxtel) www.mvcboxtel.nl
| Citaat:
__________________ Gaan vliegen is een keuze, landen is verplicht... | |
| | |
| | #1720 (permalink) |
|
Ik snapte hem wel Sent from my iPhone using Tapatalk
| | |
| | #1722 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Heel ver in het zuiden richting de zee Leeftijd: 38
| Klopt, het stukje "eerst leg je je kist middels je rolroeren op zijn rug" ontbreekt.
__________________ My spare time is controlled by a Weatronic FX-30 2,4 Ghz dual FHSS |
| | |
| | #1724 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Heel ver in het zuiden richting de zee Leeftijd: 38
| Die heeft die speciaal moeten inbouwen, anders had hij niets aan die mixer!
__________________ My spare time is controlled by a Weatronic FX-30 2,4 Ghz dual FHSS |
| | |
| | #1725 (permalink) |
| Die heeft die speciaal moeten inbouwen, anders had hij niets aan die mixer!
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |