![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #676 (permalink) |
| Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Cuijk Leeftijd: 38
|
Stekker misschien ff bij www.rctechnics .nl bestellen, heb je het eerder in huis |
| | |
| | #678 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 juni 2008 Locatie: Zeeland Leeftijd: 64
|
Kijk hier eens. Couple of Easy Star building tips. - Page 14 - RC Groups of hier EasyStar Fan Page: ZoomZoom's Mod
__________________ Gr. Harold |
| | |
| | #679 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2008
|
heren bedankt voor de magneettips en alles, ook de pinnen als vergrendeling zijn een goed idee. Even een vraagje, ik ben bang dat als ik sterke magneten gebruik dat ik dan eerder het vleugelmateriaal kapot trek dan de magneten los. OFFFFFFFF zal dat niet zo'n vaart lopen.
|
| | |
| | #680 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 september 2008
|
Hoi seelac, ja het is verboden op in de lucht foto's en films te maken zonder vergunning. Is volgens mij nog (bijna) nooit iemand voor opgepakt of beboet maar goed, je wilt ook niet de eerste zijn. zie tekst hieronder __________________________________________________ ___________ Om beeldopnamen vanuit de lucht te (laten) maken boven Nederlands grondgebied is een vergunning van het Ministerie van Defensie vereist (lijnvluchten uitgezonderd). In principe is dit namelijk verboden in verband met de bescherming van militaireobjecten. Ook is het verboden om ?beeldopnameapparatuur ? mee te nemen aan boord van luchtvaartuigen (met uitzondering van lijnvluchten).Met ?beeldopnamen ? worden onder meer bedoeld foto ?s, video, film, enzovoort. Bedrijven, instellingen en personen dieberoepsmatig beeldopnamen vanuit de lucht willen maken kunnen een vergunning aanvragen voor de periode van één jaar. Bedrijven, instellingen en personen die dit niet beroepsmatig willen doen, kunnen een vergunning aanvragen van maximaal vier weken.Verlenging is hierbij mogelijk. Het fotograferen van militaire objecten blijft verboden. __________________________________________________ ______________ Citaat:
| |
| | |
| | #682 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 april 2009
| Citaat:
| |
| | |
| | #683 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2006 Locatie: Roeselare, België Leeftijd: 18
|
Dopy, Inderdaad, velen plaatsen de regelaar bovenop omwille van de koeling. De draden kan je in feite verlengen, maar daar staat vermogensverlies tegenover. grts Niels |
| | |
| | #684 (permalink) |
| Guest
|
Hallo allemaal, ik ben ook aan het kijken voor een Easy Star met een brushless setup, ik dacht aan de volgende setup, alleen weet ik niet of dit samen goed werkt, daarom wilde ik het hier even vragen. motor: HobbyKing Online R/C Hobby Store : HXT 2030 (130S) 3500kv Brushless Inrunner $16.25 regelaar: HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 25amp Speed Controller $16.95 accu: HobbyKing Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 2200mAh 3S1P 20C $13.99 Is het trouwens mogelijk om de motor gewoon in het schuim te plaatsen, waar normaal ook de motor zit? Alvast bedankt!! |
|
| | #686 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 39
|
Inderdaad, je kunt beter de 380S nemen (deze HobbyKing Online R/C Hobby Store : HXT 2835 (380S) 2200kv Brushless Inrunner $19.95) Met een 5.5x5.5 propje trek je dan ongeveer 18A en is stijgen met een hoek van 45 graden goed te doen. 40 seconden motorloop brengt je redelijk naar de rand van zichtbaarheid
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #687 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2007 Locatie: hoorn Leeftijd: 34
|
ik had de HobbyKing Online R/C Hobby Store : HXT 2835 (380S) 2200kv Brushless Inrunner $19.95) op me cessna en die heeft de neus in de grond geboord. nu was me as van me motor krom. heb al een tijdje bij hobbyking gesnuffeld maar kan geen vervangende as vinden. de as is 3,2mm. en heb hobby king een mail gestuurd. maar tot nu toe geen reactie. er zijn vele assen te koop voor verschillende motoren maar heb het iedee dat ze niet voor de hxt 2835 een vervangende as hebben. hebben hier op het forum mensen deze as al eens vevangen? en waar te koop? nu heb ik nog een vraag. heb laatst een link gezien naar een duitse site waar de EZ voor nog geen 60 euro te koop was. heb een tijdje lopen zoeken maar de topic's zijn zo groot geworden dat ik het zo 1,2,3 niet meer kan vinden. heeft iemand weer een link van waar het bouwpaket voordelig te koop is ?? groeten ray
|
| | |
| | #688 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2005 Locatie: Lelystad Leeftijd: 63
| http://www.natterer-modellbau.de/onl...roducts_id=531 Flugmodelle, Segelflug Modelle: Freudenthaler, Graupner, Jamara, Multiplex, Robbe, Simprop - Modellbau Holzwarth ook onderdelen Let op de verzendkosten die maken het weer duurder! |
| | |
| | #689 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Zou deze regelaar dus al voldoen met die motor die u adviseerde? HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY Basic 18A v3.1 Speed Controller $13.99 | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |