![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #856 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Het eerste getal voor de grote in inch (2,54cm) en het 2e geatal voor de spoed. Grotere spoed is meer luchtverplaatsing, maar zwaarder draaien.
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #857 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 39
|
Jah, IK weet het - maar vroeg me af of TS het ook weet omdat hij het heeft over verschillende props uitproberen..
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #859 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2008 Locatie: Dilbeek - Belgioem Leeftijd: 56
| Citaat:
__________________ Losi 8ight buggy / Xcelorin brushless - Côte d'Emeraude 1:20 zeesleper - MPX Easystar Protech Topic 400 - 2x Protech Thermal 220 - Cockpit MM 35MHz/2.4GHz - T3PM - F-14 | |
| | |
| | #860 (permalink) |
| Lid sinds: 25 januari 2010 Locatie: Meerlo Leeftijd: 31
|
Bestel de prop er gewoon bij,en dan zien we wel. zou iemand mijn vorige 2 vragen nog kunnen beantwoorden bvd. Hoe zit het met de kosten van het transport(bij HC)>als ik alles in 1 x bestel(zie vorige tekst van mij) En de andere was de onderdelen die ik koop zijn 2 dezelfde van en prijsverschillend nog. Dat vanwege warehouse?(ik zie nu ook dat het usa is)dus de rest is same product??? Last but not least...... Ik ga de easystar hier kopen in nederland,althans dat was mijn plan. Zie in eindhoven 65 euro maar dat gaat me zeker 5/10 euro kosten and benzine:P En verder zie ik er niet eentje in de buurt van omg venray. Dit is de goedkoopste die ik hier in nederland zie(iemand anders betere prijs?) Dus ga hem hoe het er nu uit ziet in belgie bestellen albatros in mechelen. Kost ie 60 euro +13 euro transport. Als iemand een goedkopere prijs weet tell me. Ga over 1/2 dagen bestellen. Mechelen Laatst gewijzigd door flightzone; 24 februari 2010 om 20:32 |
| | |
| | #861 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Tja had hem in hobbyhut in DLD was niet zo ver weg vanaf assen, en was die 60 euro, maar kreeg 5 euro terug voor de motor, dus was 55 euro....
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #865 (permalink) |
|
Mischien rij ik toch naar eindhoven dit weekend. Kan me vrouwtje winkelen en heb ik mijn easystar Maarre hij is zo niet vliegklaar dus moet ik nog servos en regelaar bestellen. Kan mischien ook beter meteen het motortje weghalen bij de winkel. Als ik dat niet doe moet ik hier nog 2 servos bij kopen(die passen ook bij de brushless) Maar die regelaar is dadelijk nutteloos. Maar wil liefst deze moter erbij zodat ik hem later terug kan bouwen voor de kids. Wat ben ik kwijt als ik deze easytar van 60 euro ga kopen bij verspaget. +de onderdelen voor vliegklaar? |
| | |
| | #866 (permalink) |
|
Veel, heel veel geld. In nederland zijn onderdelen asociaal duur. Reken zo op 40-60 euro voor een regelaar (brushed!) en je weet dat je geen 3S lipo kunt gebruiken op een Speed400 motor (die er origineel bij zit)? Die is na vijf vluchten total loss. (6V motortje) De easystar halen in Eindhoven, dan bij UH de servo's, motor & regelaar en lipo's bestellen. Wat mijn eerste easystar kostte (bij quartel zwolle): - regelaar 30A brushed 45 euro - 2x 7 cellen nimh 1400 accu 60 euro - ontvanger 4 kanaals 35mhz 55 euro - lijm 6 euro Totaal dus ruim 165 euro, terwijl je bij united hobbies klaar kunt zijn voor: - motor S380 brushless 20 dollar - regelaar brushless 30A 11 dollar - 2x 3S lipo 2200mah 20 dollar - ontvanger 4 kanaals synth 35mhz 20 dollar Totaal 71 dollar oftewel nog geen 60 euro + een tientje verzendkosten. Een tube lijm kun je gewoon bij de HEMA halen, da's precies dezelfde lijm als er in een tube UHU POR zit. 3 euro geloof ik. Met andere woorden niet alleen heb je dan beter materiaal (direct brushless) maar ben je ook minder dan de helft kwijt en houd je dus bijvoorbeeld geld over voor een goede acculader (25 dollar bij UH) Vraagt alleen wel een beetje geduld
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #867 (permalink) |
|
[QUOTE= De easystar halen in Eindhoven, dan bij UH de servo's, motor & regelaar en lipo's bestellen. [/QUOTE] Voor mijn zoontje wil ik dat standaard motertje erbij hebben. Zou ik eventueel ook een 2s lipo erbij kunnen bestellen bij UH. Dat is wel goed voor dat standaard motertje? UH = Hobbyking? verzend kosten is dat niet meer dan 10 euro? HXT 2835 (380S) 2200kv Brushless Inrunner TURNIGY Plush 25amp Speed Controller ZIPPY Flightmax 2200mAh 3S1P 20C (2 stuks) Turnigy 420 Balancer/Charger 2S~4S TGS Sport 5x5E Precision propeller (2x2 stuks) En die 5.5x5.5 maar ergens anders bestellen. En die prijsverschillen met hetzelfde product alleen warehouse erbij. Is wel gewoon dezelfde kwaliteit?belangrijk om te weten |
| | |
| | #868 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
De verzendkosten hangen af van het gewicht, dat zie je snel genoeg na het plaatsen van je bestelling (nog voor je deze bevestigd), er zijn meestal meerdere verzendopties, let op want niet altijd is standaard de goedkoopste aangevinkt! Welk warehouse gaat het om? Ze hebben een DE (duitsland) en een US (amerika) warehouse; alle producten die je daar kan vinden hebben ze óók in hong kong op voorraad maar dan meestal een heel stuk goedkoper (kan soms wel tot 60% schelen!) dus even zoeken. Bij meer vragen hoor ik het graag
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! | ||
| | |
| | #869 (permalink) |
|
Thnx Sadkingbilly Nou die esc er nog bij fixxen en dan heb ik alles wat ik nodig heb(een goede set-up neem ik aan?) warehouse usa zie ik staan, en hetzelfde product maar geen land erbij,dus dat zal wel hong kong zijn. maar is het de zelfde kwaliteit??? En wil liefst in hongkong bestellen is cheapo daar:P en verzendkosten zal hij wel aangeven zoals jij zegt, Maar hoe zit het met de douane????(meer kosten?) |
| | |
| | #870 (permalink) |
|
Die setup is hetzelfde als ik mee vlieg (alleen heb ik een ouder type ESC maar dat maakt weinig verschil), inderdaad als er geen land bij staat komt het uit hong kong. Verder is het item exact gelijk dus de kwaliteit ook Ik heb nog nooit problemen met de douane gehad, gewoon de werkelijke waarde erop zetten (zo hoog is die tenslotte niet), het zal om een klein doosje gaan (15x8x6 cm ofzo) waar alles in past. Voor zover ik weet laten ze die gewoon gaan. Wat een goede aanschaf kan zijn (ik heb er nog geen seconde spijt van gehad) is de programmeur voor de regelaar: HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY BESC Programming Card $6.95 Op zich is iedere ESC wel met de hand te programmeren (vaak door een van de sticks van de zender te bewegen) maar dit is absoluut handiger. Eenvoudig aansluiten, gewenste instellingen selecteren door de lichtjes te verplaatsen en opslaan
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |