![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2009 Leeftijd: 21
|
Hallo.. ik heb net de staart van m'n vliegtuigje vervangen.. heb hem exact nagebouwd in balsa 3mm. Nu zit ik met het probleem.. hoe kan ik het best m'n roertjes vastkrijgen? ik wil er liefst niet te veel geld instoppen.. dus als iemand n goede oplossing weet.. posten die handel Thxx.. Tomm |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Heel ver in het zuiden richting de zee Leeftijd: 38
| Wellicht een beetje meer info zou helpen? ![]() Wat voor een toestel? Wel eens gehoord van scharnierentape of .........scharniertjes? Hoe zat het eerst vast? Wat is je budget? 1 euro? 10 euro? Need more input Owh ja, welkom !
__________________ Premier Telemaster 8' - Reichard Blizzard - Simprop Dädalus - Graupner Cirrus - Protech Ibis 120 - SB Cheetah - Robbe Diamant - |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
tis n superdecathlon vn Graupner.. ik heb het hoogteroer en richtingsroer volledig vervangen.. foto's kunne jammergenoeg nog niet op pc.. --> kabel ligt op kot :x het zat eerst met n plastic aan elkaar (over beide randen gekleefd) maar deze is gesneuveld.. xD |
| | |
| | #4 (permalink) |
| http://www.modelistar.com/images/Decathlon1.jpg dit is een foto vn het vliegtuigje..aan het body is niets veranderd.. maar de rest van de staart staat dus nu volledig in balsa.. =) Laatst gewijzigd door Tomm_; 7 september 2009 om 23:15 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Heel ver in het zuiden richting de zee Leeftijd: 38
|
Foto is me niet geheel duidelijk Maar ik denk zo te begrijpen dat het met scharnierentape vastzat. Tja, dan een nieuwe rol kopen en je bent klaar. Maar persoonlijk ben ik meer voorstander van een paar scharniertjes, een hobbymes en wat Zap lijm. Ik kan ook niet inschatten hoe groot het model is.
__________________ Premier Telemaster 8' - Reichard Blizzard - Simprop Dädalus - Graupner Cirrus - Protech Ibis 120 - SB Cheetah - Robbe Diamant - |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
kleine 90 cm spanwijdte =) heb wel ergens eens gezien da het gewoon met plakband was gedaan.. hoe zit dit in elkaar? dit is uiteindelijk toch m'n 1e vliegertje.. die heeft al veel meegemaakt.. en is binnen dit en 2 maand hopelijk vervangen xD maar wil m toch weer de lucht in.. xD |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2009 Locatie: De Meern, MVC Midden Nederland Leeftijd: 18
|
bij hobbyking.com heb je voor een paar dollar al een setje kunstof scharniertjes, gewoon even zoeken Maarten EDIT: gevonden, http://www.hobbyking.com/hobbycity/s...idProduct=8282
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Quartel Modelbouw B.V. Quartel Modelbouw B.V. Et voila ! Wat betreft de scharnieren, deze heb ik gelinkt omdat er een plaatje bijzit maar zulke, evt. een maatje lichter heb je voor minder. Ik heb alleen even Quartel gekozen vanwege het gemak maar uiteraard is dit bij elke modelbouwzaak te koop.
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| balsa, beginner, vliegtuigen |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |