![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juli 2009 Locatie: Rupelmonde (BE) Leeftijd: 41
|
Heren Mentor-eigenaars, Zou iemand even snel z'n mentor vleugel op de weegschaal willen leggen? Ben geinteresseerd in het gewicht van deze vleugel (mag met servo's en servo-verlengkabels). Alvast bedankt. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2008 Locatie: Vlaardingen
|
Beste DSTE, Mijn Mentorvleugel weegt inclusief koolstof verbindingspen 387 gram, Dit is met Hitec HS-82MG servo's. Oh ja, de stickers voor de onderzijde van de vleugel heb ik weggelaten, een nederlands toestel hoort immers geen duitse registratie te hebben Groet Vincent |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2008 Locatie: Maastricht
|
Na een dik jaar met de TwinStar II te hebben gevlogen, ga ik binnenkort ook de MPX Mentor aanschaffen. Zie alleen verschillende prijzen hier en daar op het internet staan, maar dat zal wel goed komen. Weet iemand van jullie of ik ergens de MPX Mentor voor Aerofly deluxe kan downloaden. Olaf, je hebt de standaard setup? Dus ik hoef niet meteen de upgrade te nemen? Heb je een 3cel 4000mAh lipo of een 4cellen?
__________________ RC Plane: Twin Star II - RC Car: HB Lightning GT10 Sport Lid van Model Flight Limburg www.mfl.be (Hees, België) |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2008 Locatie: Maastricht
|
James, Kun je me de gehele setup vertellen. regelaar, servo's etc. Alvast bedankt.
__________________ RC Plane: Twin Star II - RC Car: HB Lightning GT10 Sport Lid van Model Flight Limburg www.mfl.be (Hees, België) |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 mei 2009 Locatie: De Meern, MVC Midden Nederland Leeftijd: 18
| Citaat:
__________________ "I Use Multi-Million Dollar Satellites to Find Tupperware in the Woods. What's Your Hobby?" | |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 augustus 2002 Locatie: nijverdal Leeftijd: 45
| Citaat:
Regelaar Turnigy plus 60 amp Prop 14x12 APC E Lipo Zippy 4000 5s 2x HS 81 MG rolroer en 1x hs 81 op sleephaak en 2 x 4041 graupner servo voor richting en hoogte Wiel kappen en het landing gestel zitten er zo niet bij. Zo als op de foto Groeten Wim Laatst gewijzigd door wim; 20 november 2009 om 20:26 | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 november 2007 Locatie: Waddinxveen [gps]: 52.04866 / 4.65173) Leeftijd: 46
|
Beetje laat met mijn reactie, maar ik heb inderdaad de standaardsetup, dus dat setje waarin de motor zit, regelaar, etc. Ik vlieg met een 3 cels lipo, van 4000 Mah en dat gaat heel lekker. Kan je diverse starts en landingen me maken. Power zat dat ding, dus je hoeft er echt geen andere motor voor te kopen. Hij vliegt met enkele meters al. Heb wel gelijk de servo voor de sleephaak ingebouwd. Erg handig als je later eens wilt slepen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |