![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 januari 2010 Locatie: assenede city/ België Leeftijd: 26
|
Hallo iedereen, Ik ben eindelijk begonnen aan mijn rolkooi Maar ik kwam er maar niet aan uit hoe ik het ging doen, want ik vond het moeilijk voor een rolkooi te maken waar een kap mooi overpast Maar vorige week ben ik iemand tegen gekomen die met een rolkooi van HBZ rond reed dus dan ben ik maar op het idee gekomen dat ik dat zelf wel eens kon maken hier enkele foto's van de bouw: Hier heb ik de staven opgewarmd en geplooid ![]() ![]() het was wel een beetje passen em meten ![]() ![]() de bescherming van de motor en achterste veren ![]() ![]() bescherming van de voorste veren ![]() ![]() ![]() De kwaliteit van de foto's zijn niet zo goed want ik zijn getrokken met mijne gsm van uit de prehistorie Binnenkort meer foto's.
__________________ Do you like RC drift ? join us on facebook-JUST DRIFT IT CREW |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 maart 2009 Locatie: Vlak bij Emmen Leeftijd: 16
|
Ziet er al wel goed uit
__________________ Acme Condor Pro S.E. | E-Sky Belt CP V2 | Faike VIII | Mini helikopter http://www.klikhierniet.net |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 51
|
Echt mooi gedaan Skiwie. Ik zou echter de laspunten later nog met een slijpschijfje wat bijwerken.
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2008 Locatie: Langeraar Leeftijd: 26
|
TOP!!! Ziet er goed uit!!! ga je hem nog een bijzonder kleurtje geven? Wellicht verchromen?!?
__________________ Mugen MBX-6T Brushless, Mini revo, HPI Savage Flux XL 1717, HPI RS4-3 Evo Stage-D, Tamiya M-02L, 2x Yokomo MR4TC-BD all controlled by DX3R |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Lombardsijde, Belgie Leeftijd: 42
|
heel mooi gedaan, hopelijk is hij klaar als we eens samen gaan rijden. is het niet de sandrail van dustmaster dat je gezien hebt als hij klaar is moet je maar een mooie foto maken met een camera van deze tijd ![]() misschien tot binnenkort grts |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2007 Locatie: veendam Leeftijd: 17
|
Is inderdaad super mooi gelukt! Ik wou ook 1 voor de rovan lassen deze zomer. Heb je ook wat detail foto's van de bevestigs punten van de rolkooi aan het chassi vast?
__________________ Xtreme rovan 5t |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
@Rene sr: thx Ik hoop dat het heel stevig is @droopy'ke: Volgende week wordt de rolkooi mooi afgelast met de tig,nu is het maar enkel gepunt met de half automaat. @Rickyyy:Het buizenframe komt in een soort van kawazakigroen en de aluplaten komen in het zwart. @nitropower84 @Dieder:thx ik denk dat hij binne 2 weken zal af zijn en we zullen zeker eens gaan rijden dan.De volgende foto's zullen wel gemaakt worden met een deftig toestel @beekman15:zeker doen ;ik zag het eerst niet zitten om er aan te beginnen maar ben echt blij dat ik er aan begonnen ben @optic:Hij weegt wel wat zwaarder maar denk dat het normaal geen probleem mag zijn.Kzal het zeker niet vergeten voor de veren harder te zetten . @joester: ik heb de originele bevestigigspunten gebruikt ,hij zit aan de voorkant,het midden en achteraan vast .kga morgen duidelijke foto's maken en kzal ze plaatsen
__________________ Do you like RC drift ? join us on facebook-JUST DRIFT IT CREW |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2008 Locatie: Langeraar Leeftijd: 26
|
[/QUOTE] @Rickyyy:Het buizenframe komt in een soort van kawazakigroen en de aluplaten komen in het zwart. [/QUOTE] Dat is nou jammer Kawagroen!!!! Geintje, rij italieanen en een BMW dus... Gaat wel gaaf worden met deze kleurcombi`s denk ik! Gr Rick
__________________ Mugen MBX-6T Brushless, Mini revo, HPI Savage Flux XL 1717, HPI RS4-3 Evo Stage-D, Tamiya M-02L, 2x Yokomo MR4TC-BD all controlled by DX3R |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
[/QUOTE] Dat is nou jammer Kawagroen!!!! Geintje, rij italieanen en een BMW dus... Gaat wel gaaf worden met deze kleurcombi`s denk ik! Gr Rick[/QUOTE]
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |