![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 februari 2010 Locatie: Vlak bij Emmen
| Citaat:
__________________ Met vriendelijke groet. (TE KOOP)Team Associated SC8 Lucas Oil, HPI Baja 5T 26cc | |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 41
|
Het zijn zeer mooie banden die je hebt Bart, je wagen ziet er wat "indrukwekkender" uit
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
|
Ik vind zelf de kleine noppen mooier staan op de 5B om eerlijk te zijn. heeft een realistischere look. Vind de originele wielen van de 5T ook supermooi. (die die ik gekocht heb zitten (helaas?) Proline Trenchers op. ) Maargoed, ik denk zolang het gras heel blijft, dat het rijden geen rpobleem zal zijn waar je nu ziet. maar zodra je gleuven begint te trekken zal het wel ophouden daar. (ook wel begrijpelijk.) Zekers een Mooie Baja, blijf het toch de mooiste bigscale auto's vinden.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #79 (permalink) |
|
@ klamath, ik vind het ook de mooiste bigscale wagen al helemaal omdat hij een verkleind model is van de echte Baja Buggy's Deze vindt je dan meestal wel in beetle of kever uitvoering maar enfin en soit ! andere merken zoals hormann, fg- elcon en dergelijk hebben een eigen look die niet in overeenstemming is met echte wagens. Daarbij vindt ik dat er slechts weinig keuze is in kappen, de meeste die je dan ook ziet zijn : hummer- ford - Beetle - hotrod kappen en that's it. Bij de 5T heb je ook een echte schaal kap en de rolkooi uitvoering. De 5B is daarom ook mijn geliefkoosde keuze. Blij dat we de baja hebben, wat rijdt hij toch lekker. Door de outerwear filter hoes is er nog bijna niks van fijn stof doorgeraakt, het scheel dus echt wel en helpt om minder de filter te moeten uitwassen. tot nu toe hebben we 3 x gereden en dat gebeurde bij de eerste 2 malen in een zo goed als stofvrije ondergrond (gras) De laatste keer reden we op wat droog zand en zag je het stuiven. Deze middag gaan we nog eens rijden en daarna zal ik de filter eens uitwassen
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR Laatst gewijzigd door crazykuki; 9 april 2010 om 13:20 |
| | |
| | #80 (permalink) |
|
ik vind de standaard baja een beetje braafjes met die achterbanden, maar dat is ieder zijn smaak. Zo vind ik die baja 5t velgen niet zo mooi
__________________ Met vriendelijke groet. (TE KOOP)Team Associated SC8 Lucas Oil, HPI Baja 5T 26cc |
| | |
| | #81 (permalink) |
|
Ik heb mijn 5T 2e hands gekocht. (kan hem de 26e ophalen op schiphol als ik terug kom uit schotland. daar zitten proline Trenchers banden op, op Proline split six velgen. ![]() Vind ik ook wel mooi uitzien. vind alleen de originele banden ook erg mooi, omdat ze net echt lijken.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #83 (permalink) |
|
Ik heb m'n Baja nu nog niet, dus weet er nog niks vanaf. Hoe bevallen die wielen? (sorry voor de semi-off topic vraag)
| | |
| | #85 (permalink) |
|
ik sta er echt versteld van dat er zoveel HPI rijders zijn, Dat doet me echt plezier te weten dat heel veel mensen voor die keuze gaan. Hoe meer zielen hoe meer vreugde
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| | #87 (permalink) |
|
afgelopen Zaterdag zijn Quinten en mijn broer en ik eens samen gaan rijden. Het was een bewogen dag, eerste gingen we naar een terrein en kreeg mijn broer de Marder niet aan de praat, bougie's vervangen, startkabel nagekeken, uiteindelijk bleek het de kill switch te zijn die ingedrukt bleef vervolgens gingen we terug naar het voetbal veld waar quinten en ik eerder reden. ik was plastiek kegeltjes gaan kopen om zo een mini parcours te maken om Quinten zijn bochtenwerk wat te oefenen. het duurde niet lang of de brokstukken vlogen alle knten op (van de kegels weliswaar) ik zal toch eens moeten zoeken naar een rubberen kegels, degene die ik gekocht heb zijn van harde plastiek en de wagens vermalen ze zoals gras door een grasmachine (lol) Na een 15 min was het uit met de pret en werden we van het veld gestuurd (EVIL) Dan maar het platteland op en we vonden dit veld. Hier hebben we gelachen en ons geamuseerd als kleine kids. Wat hebben we voluit gereden en geknald met de wagens, zeer goed in de smaak gevallen en zeker voor herhaling vatbaar, hierbij wat kort beeld- filmmateriaal foto van mijn broer's Beetle Marder en mijn zoontje zijn Baja ![]() en nog eentje ![]() kort filmpje van een mini race tussen mijn broer en Quinten (die al heel goed begint te rijden YouTube - Quinten en Dirk gaan racen en nog een tweede kort filmpje YouTube - Quinten en Dirk gaan racen deel 2
| | |
| | #88 (permalink) |
|
Dat zag er weer super uit hoor! En met dat grasveld, tsja.... Maar dat land is toch veel mooier? De FG had wat moeite met de drempel?
__________________ Met vriendelijke groet. (TE KOOP)Team Associated SC8 Lucas Oil, HPI Baja 5T 26cc |
| | |
| | #89 (permalink) |
|
De Fg was er gewoon schuin opgereden met een tuimelpartij tot gevolg, We hebben verschillende snelheidsraces gehouden en qua snelheid rijden we even snel (23cc) het enige verschil tussen beiden is de banden, de vering instelling. Mijn broer heeft dikke noppen banden, daardoor bijt hij zich harder vast in de ondergrond, onze Baja drift wat meer maar dat is dan ook mijn favoriete stijl van rijden ik ben een driftkonijn
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |