![]() |
| | #166 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juli 2005 Locatie: Oost-Souburg Leeftijd: 21
|
Putoline MX5 is misschien maar half synthetisch maar wel een prima olie voor je bigscale. Putoline MX7 is ook goed, of de RS 959. De laatste gebruiken we veelal voor de Modellsport tuningsmotoren en die blijven erg mooi van binnen. Een fles Putoline RS959 kost maar €17.95 bij RN Tuning
__________________ Elcon Models | G4z Power |
| | |
| | #167 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2010 Locatie: Vlak bij Emmen
|
Ik heb tussendoor nog even een vraagje. Vandaag was het warm en er lag veel stuifzand op de plek waar ik reed. Mijn motor maakte ook meer toeren. Maar de motor werd ook vrij heet. Is dit een beetje normaal? Ga maar uit van de tempratuur van een nitromotor
__________________ Met vriendelijke groet. (TE KOOP)Team Associated SC8 Lucas Oil, HPI Baja 5T 26cc |
| | |
| | #168 (permalink) |
|
Zo lang je balletje op je carb nog vol is en de motor goed blijft lopen is er geen probleem. Als je toch geen risiko wilt lopen kun je hem best een tikkie rijker zetten.
| | |
| | #169 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 41
| Citaat:
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR | |
| | |
| | #170 (permalink) |
|
Als jij daar goede bevindingen mee hebt moet je daar mee rijden Echter bedenk wel dat echte goede 2T olieën voor competitie gebruik niet bij de benzienepomp te koop zijn... Een iets getuned scootertje is toch nog wat anders dan een Zenoah die zomaar 20.000 toeren onbelast draait.
| | |
| | #172 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 februari 2010 Locatie: Vlak bij Emmen
| Citaat:
__________________ Met vriendelijke groet. (TE KOOP)Team Associated SC8 Lucas Oil, HPI Baja 5T 26cc | |
| | |
| | #175 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Purmerend Leeftijd: 48
|
Waar staat het dat als je dit bij een benzinestation haalt er iets mis mee is? Kan ik nergens terug vinden hoor! (p.s. gebruik zelf ook de castrol rs en bevalt prima. Ik haal deze bij halfords)
__________________ ![]() No Compromise! |
| | |
| | #176 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2009 Locatie: Netherlands
|
Ik gebruik de castrol power rs wat de opvolger is van castrol tts http://www.scooterdiscounter.nl/imag...power%20rs.jpg Volsynthetische 2-taktmotorolie Sterke, beschermende smeerfilm bij elke temperatuur Ontwikkeld voor olie-injectie of mengsmering tot 1:50 Extreme bescherming zelfs bij zeer hoge toerentallen Bescherming bij zeer hoge thermische en mechanische belasting Bescherming tegen het vastzitten van zuigerveren en vastlopen van de zuiger Schonere motor Zichtbaar minder rookvorming. Kost 10.98euro p/st Laatst gewijzigd door kostenko; 17 april 2010 om 13:52 |
| | |
| | #178 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2009 Locatie: zuid holland Leeftijd: 33
| Ik heb die castrol rs ook gebruikt zeker goede olie maar nu heb de castrol A747 die is ook super goed. Maar die kost wel 24,75
__________________ Baja 1:5 - DX3S - scalpel pan car - FG sportline Porsche 911 GT3 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |