![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 november 2009 Leeftijd: 31
|
2 schokbrekers (baja 5b) , 1 voor en 1 achter lekken wat . Weet iemand toevallig zo uit z'n hoofd welk setje (met ringetjes e.d) je moet kopen ? Ik denk dat ze langs de stangetjes lekken . Op de exploded view zie ik dat er 2 o-ringetjes op het stangetje zitten. Kan ik ook gewoon 2 (of 4) o-ringetjes bij de doe het zelf halen ? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Die ringetjes lekken inderdaad snel. Als je een maat kan vinden die mooi past kun je dat best proberen. Ik heb van een collega rijder ooit een paar van die ringetjes gehad waarne er geen druppel olie meer gelekt is.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
op de hpi site kan je alles downloaden ook de partslijst en onderdelen tekening mvg hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2007 Locatie: hoorn nh Leeftijd: 45
| Citaat:
__________________ Mijn vrouw zei dat ik het eens een keer vanuit haar oogpunt moest bekijken , dus keek ik uit het keukenraam | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 23 februari 2010 Leeftijd: 28
|
Ik gebruik deze : tt723 Samen met : tt696 Met deze setup heb ik al 15 liter gereden zonder lekkages. Let wel op dat deze enkel zijn voor de SS shocks en de 2.0 RTR baja's (6mm shockshafts) Indien je nog de oude shockshafts hebt (zoals op de paarse baja) kan je deze er ook nog bij bestellen : 87564 en 87563 Dat is een ombouw set met alles die je nodig hebt om sterkere shocks te maken. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |