![]() |
| | #76 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: Purmerend Leeftijd: 48
| Citaat:
De Dominator V2 is er ook in een silenced versie. fd110
__________________ ![]() No Compromise! | |
| | |
| | #77 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 41
| Citaat:
ik stel me wel de vraag of jouw 90% van alle baja rijders daar vertegenwoordigt zijn. Ofwel slapen ze hun winterslaap nog uit ofwel was jij niet goed in rekenen op school. Met andere woorden zijn er niet teveel recente posts, misschien een forum dat nog moet groeien? toch bedankt voor de link, altijk interessant om wat andere fora te leren kennen
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR | |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2004 Locatie: Oss Leeftijd: 45
|
... zijn wel meer fora waar je misschien eens een kijkje moet gaan nemen, misschien leer je er nog wat van - Motor verzuipt niet door een "teveel" aan "primen"... brandstof wordt namelijk alleen vanaf de tank naar de carburateur gezogen en het teveel aan brandstof wordt door de retourleiding terug gebracht naar de tank. Er komt bij het "primen" geen druppeltje brandstof in de motor terecht... dat gebeurd pas wanneer de motor in beweging wordt gebracht en er door onder en overdruk brandstof/lucht wordt aangezogen danwel terug geblazen... - L-naald armer zetten wanneer de motor verzopen is werkt niet, je kan de aanvoer wel dichtdraaien, maar daarmee haal je het teveel aan brandstof in de motor niet eruit... Starten lukt niet omdat door een verkeerde verhouding brandstof/lucht geen ontbranding plaats vindt. In veel gevallen slaat de bougie direct vet en vonkt ie niet eens meer. Kan misschien niet rekenen, maar begrijp wel hoe het stukje techniek werkt...
__________________ >>www.rcbigscaleforum.nl<< -- Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you -- |
| | |
| | #79 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 februari 2010 Locatie: Vlak bij Emmen
| Citaat:
Vanmiddag weer een start-test en weer moeizaam. Ik zag aardig wat rook uit de uitlaat komen dus kwam ik tot de conclusie dat hij te rijk stond. Ik heb de L een klein beetje armer gezet en heb toen de motor aan stond en hij op temperatuur was. Toen heb ik hem uit gedrukt en na 2 rukken liep hij weer, terwijl ik bij een eerdere poging op de andere afstelling veel vaker moest trekken. Probleem opgelost!
__________________ Met vriendelijke groet. (TE KOOP)Team Associated SC8 Lucas Oil, HPI Baja 5T 26cc | |
| | |
| | #81 (permalink) | |
| Citaat:
Probleem opgelost, start nu koud in 5 keer trekken en warm na 1 keer!
__________________ Met vriendelijke groet. (TE KOOP)Team Associated SC8 Lucas Oil, HPI Baja 5T 26cc | |
| | |
| | #82 (permalink) |
|
Update: Zo, vorige week maandag een paar hop-ups besteld bij 2 verschillende winkels. Namelijk Hostile MX banden met inlays erbij gekocht bij Pitstop-Shop, die waren er direct de Woensdag daarna al. Dat was dus lekker snel. En ik heb nog wat hoesen e.d. bij RC Tuning Raalte gekocht, helaas waren 2 van de 4 artikelen niet op vooraad, dus dat betekend nog even wachten. Inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat de inlays helemaal niet nodig zijn, deze zaten er nl. standaard al op(best wel logisch), die moesten alleen opnieuw gelijmd worden. Ik heb nu 1 wiel klaar en wat ziet dat er enorm gaaf uit! Mega noppen vergeleken met die standaard banden. Ik zal morgen foto's posten
__________________ Met vriendelijke groet. (TE KOOP)Team Associated SC8 Lucas Oil, HPI Baja 5T 26cc |
| | |
| | #83 (permalink) |
|
Hier zijn de foto's, ik heb nu problemen met het sturen. Hij stuur haast niet meer in zwaar gras, hij stuur zeg maar niet scherp. Hoe kan dit? ![]() ![]()
__________________ Met vriendelijke groet. (TE KOOP)Team Associated SC8 Lucas Oil, HPI Baja 5T 26cc |
| | |
| | #84 (permalink) |
| Lid sinds: 28 maart 2009 Locatie: Vlak bij Emmen Leeftijd: 17
|
Komt dat van vanmiddag :O Ik zal die fotos trouwens nog even uploaden
__________________ Acme Condor Pro S.E. | E-Sky Belt CP V2 | Faike VIII | Mini helikopter http://www.klikhierniet.net |
| | |
| | #85 (permalink) |
|
Wat ziet hij er nog ´saai´ uit op de foto´s van gisteren. Vandaag pakketje binnen gekregen van RC Tuning Raalte en hier het resultaat, Shocksocks aan andere kant moeten nog gemonteerd worden
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |