![]() |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2008 Locatie: Langeraar Leeftijd: 26
|
En pas op als je een bril draagt. Wanneer daar een spetter op komt (op het glas) moet je deze direct afspoelen, anders kun je je glas laten vervangen! T,ja ervaring Het beste is nog stralen wanneer het echt vies is. Als het glad alu is dan kun je het ook goed poetsen met belgom(o.i.d) dan gaat het weer mooi glimmen. Gr Rick
__________________ Mugen MBX-6T Brushless, Mini revo, HPI Savage Flux XL 1717, HPI RS4-3 Evo Stage-D, Tamiya M-02L, 2x Yokomo MR4TC-BD all controlled by DX3R |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Anders wat tandpasta op een doek,voor het ernstige vuil...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo men neme een bakje, doet er de onderdelen in, als onderdelen erg vet zijn effe met remmenreiniger afspuiten,buiten boven een krant, doe dan de onderdelen in het bakkie, giet er schoonmaakazijn in, laat het 2 dagen met rust, eventueel met tandeborstel of nagelborsteltje tussendoor effe boenen, dan onder de warme kraan afspoelen, met belgom eventueel waar je bij komt nog extra oppoetsen, zo had ik de tamiya sand scorcher onder handen genomen en werkte prima, mvg markioo |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2008 Locatie: Langeraar Leeftijd: 26
|
Ja, geen probleem! Heb het al meerdere malen gedaan. je moet met een hele fijne straalspuit werken en van een afstandje stralen. Maaruh laatste post was maart...
__________________ Mugen MBX-6T Brushless, Mini revo, HPI Savage Flux XL 1717, HPI RS4-3 Evo Stage-D, Tamiya M-02L, 2x Yokomo MR4TC-BD all controlled by DX3R |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo gewoon zoals ik al eerder meldde in schoonmaak azijn leggen, hoef je zelf niks te poetsen/spuiten/stralen,gewoon in een bakje leggen eneen dag of 2 laten weken en daar na afspoelen met regenwater en afdrogen,en klaar is clara, plastic maak je schoon in de vaatwasser,en als je het er niet in wil doen doe het dan ook in bak water met vaatwasser tablet,het glimt dan tegen je op,de concurent wordt gewoon verblind op t circuit mvg markioo |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 12 december 2009 Locatie: ijsselstein Leeftijd: 45
|
babydoekjes of ander vochtige doekjes werken prima.
__________________ kijk ook eens op http://www.mrcu.nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2004 Locatie: Vleuten Hormann HT2 TK09 Futaba 4pk Leeftijd: 46
|
Even gepakt van een ander forum Ik maak maar zelden reklame voor een produkt of winkel Maar kan het nu toch niet laten. Ook zo'n hekel je big-scale zuiver te maken naar een middagje zand happen,er zijn verschillende dure produkten. Maar ik gebruik tegenwoordig een wondermiddel en het heet DASTY even op je auto spuiten en je ziet het vuil er zo afkomen alles lost op, even afspoelen en zelfs je aluminium blinkt weer. Het spul is alleen te verkrijgen bij de Wibra en het kost maar 1.69 Je hoeft mij niet te geloven maar kijk eens op google wat anderen er van vinden. Een groot nadeel als je vrouw het spul vind ben je het kwijt
__________________ WWW.Raco2000.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |