![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2010
|
hai Ik heb een Protech Promax RS 1/6, maar de trekstart is kapot. Ik ben al langs de lokale modelbouw winkel geweest en die vertelde me doodleuk dat ze niet meer worden gemaakt. Na een beetje googlen/hier zoeken heb ik alsnog geen trekstart gevonden... dus dan maar een eigen topic! Mijn vraag is dus: waar kan ik nog onderdelen voor mijn Protech bestellen? Zonder trekstart kan ik er namelijk vrij weinig mee.. Alvast bedankt! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2008 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 22
|
Er kun andere type trekstart voor je motor passen...
__________________ Cars: FG tourwagen (63 km/u), FG Formule 1 (55km/u), FG Staduim, Xray XT8 (40km/u bij offroad) Laatst gewijzigd door Vinniie; 8 april 2010 om 21:28 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
De standaard motor is een Force waar alles voor te vinden is. De auto is gebaseerd op de Protech Enigma buggy, met een beetje zoeken kan je wel wat 2e hands vinden voor de onderdelen
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 41
|
verkoop hem aan een blinde en zeg dat hij het wel zal zien wanneer hij start (lol) effe serieus, neem eens contact op met PROTECH ® - We Create Your Passion. vraag even na of zij weten welke shop de onderdelen nog binnen heeft of indien mogelijk welke oplossing zij voor handen hebben. Veel succes en hopelijk rij je weer vlug.
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| onderdelen, promax, protech, trekstart |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |